انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

توصیه های دکتر رادمنش در خصوص نخ ریزگیر دستگاه بندانداز برقی

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 12 شهريور 1399
توصیه های دکتر رادمنش در خصوص نخ ریزگیر دستگاه بندانداز برقی

توصیه های دکتر یلدا رادمنش (متخصص پوست و مو در کالیفرنیا) در خصوص رهایی از موهای زائد و ناخواسته ریز و نازک به کمک نخ ریزگیر دستگاه بندانداز برقی

در ابتدا به معرفی خواص نخ ریزگیر سوئیس-هانی-بي، نوآوری سوئیسی از کمپانی سنس-هیر می پردازیم.

نخ ریزگیر نازکتر از نخ های ابریشمی فایریکی بوده و برای بندانداختن موهای ریز فرآوری شده اند.

عده ای از بانوان هر هفته نسبت به بندانداختن موهای زائد و ناخواسته خود اقدام می کنند. بدیهی است که در مدت یک هفته رشد موها بسیار کم است. برای بندانداختن این موهای ریز و نازک بهتر است نخ ریزگیر بر روی دستگاه بندانداز برقی بسته شود.

بانوانی که مایلند پوستی صاف و صیقلی داشته باشند، پیشنهاد می شود یکبار با نخ ابریشمی فابریکی موهای درشت را بردارند و سپس برای برداشتن موهای ریز باقی مانده از نخ ریزگیر استفاده کنند.

نخ ریزگیر از الیاف میکروفایبر تشکیل شده است که دارای بار مثبت است و موهای انسان نیز بطور طبیعی دارای بار منفی هستند. وقتی نخ ریزگیر (هفتی نخ) به موهای انسان نزدیک می شود، موهای ریز حالت سیخ شدن به خود می گیرند و جذب نخ ریزگیر می شوند. بدین ترتیب بندانداختن موهای ریز و نازک به آسانی انجام می شود. علاوه بر این نخ ریزگیر آغشته به مواد چسبناک (نظیر موم طبیعی) می باشد و این ویژگی نخ ریزگیر نیز موجب می شود نخ ریزگیر بافتی متراکم و نرم داشته باشد و حین بندانداختن دچار پارگی زودهنگام نشود.

نخ ریزگیر به دلیل خواص سودمند و مفید فوق باید در پلی بگ های آنتی استاتیک (خنثی) نگهداری شود. لذا از پیچیدن نخ ریزگیر به دور قرقره خودداری کنید زیرا این عمل در بلند مدت موجب آسیب دیدن نخ ریزگیر می شود.

نخ ریزگیر در بسته بندی 24 متری عرضه می شود. هر بار حدود نیم متر نخ ریزگیر برای بندانداختن کل موهای ریز صورت مصرف می شود.

برای استفاده از نخ های ریزگیر، سطح قلاب شاخک ها باید توسط نانو پولیشر سوئیسی (اصطلاحا تحت پولیش صفر) کاملا صاف و صیقلی شود تا دستگاه بندانداز برقی شما حین بندانداختن نخ پاره نکند. لذا چنانچه دستگاه بندانداز برقی شما حین بندانداختن زودتر از ده دقیقه نخ پاره می کند، با واحد خدمات پس از فروش این کمپانی تماس حاصل فرمایید و نسبت به سرویس شاخک ها اقدام نمایید.

جهت ضدعفونی نخ می توانید از اسپری الکل بهداشتی یا پرتوهای لامپ یو-وی-سی استفاده نمایید.

محققین واحد توسعه و تحقیقات گروه آرایشی و بهداشتی سنس-هیر در کره جنوبی معتقدند که انسان ها با بهره گیری از قدرت خرد و اندیشه خویش می توانند همواره در مسیر سبز زیستن گام بردارند.

اکنون دانستید که چگونه بدون بکارگیری روش های شیمیایی و تابش نور لیزر، تنها با بکارگیری نخ ریزگیر سوئیس-هانی-بی و دستگاه بندانداز برقی اتوماتیک سنس-هیر، می توانید به طور طبیعی از موهای زائد و ناخواسته ریز و نازک خود رها شوید!


مشاوره رایگان شبانه روزی و بدون تعطیلی از طریق تلگرام و اینستاگرام :

https://www.t.me/GreenLifestyleGroup

https://www.instagram.com/sanshairco

https://www.t.me/sanshairco

https://www.fb.me/sanshairgroup
آگهی دهنده
Go Green Lifestyle Group
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بوسان . بارسلونا . لیورپول . ونکوور . استانبول . دبی . هامبورگ . صلاله . جنوآ . چابهار . کیش . بندر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1019788
بازدید : 362
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
Go Green Lifestyle Group
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بوسان . بارسلونا . لیورپول . ونکوور . استانبول . دبی . هامبورگ . صلاله . جنوآ . چابهار . کیش . بندر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com