انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نکاتی مهم برای عیادت یا مراقبت از بیماران

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 12 شهريور 1399
نکاتی مهم برای عیادت یا مراقبت از بیماران

توصیه های بهداشتی برای کسانی که به تازگی عمل جراحی کرده اند.

مراقبت های بعد از عمل جراحی

بعد از انجام هر عمل جراحی بیمار باید تحت مراقبت های خاصی قرار گیرد تا جراحی نتیجه بخش شده و بهبودی ایجاد شود. دوران بهبودی پس از عمل جراحی 6-4 هفته بطول می انجامد و در طی این مدت بتدریج شما توانایی قبلی خود را باز خواهید یافت. بعد از عمل بیمار نیاز دارد تا مدتی شیوه زندگی خود را کمی تغییر دهد. ما در این مقاله که از مجموعه مقالات کلینیک سلامت خانواده است سعی کردیم تمامی مراقبت های بعد از عمل جراحی نظیر مراقبت از زخم، کنترل درد، راه رفتن و حرکت کردن، وضعیت روحی بیمار ، استحمام، استفاده از ابزار دفع ادرار سیار فم-پی و تغذیه مناسب را برای شما بیاوریم.


الف. مراقبت از زخم

پانسمانی که روی زخم های بیمار گذاشته شده است باید توسط یک پرستار بصورت روزانه تعویض شود. معمولا در هر روزی که پانسمان تعویض می شود لکه هایی در روی پانسمان مشاهده می شود که بر اثر ترشحات طبیعی زخم است. این ترشحات ممکن است تا یکی دو هفته ادامه یابد و بعد از آن، ترشح زخم قطع شده و زخم به اصطلاح خشک میشود. در این زمان دیگر نیازی به تعویض روزانه پانسمان وجود ندارد. اگر ترشح زخم بعد از این مدت همچنان ادامه یافت باید به پزشک معالج اطلاع داد. بخیه ها معمولا بعد از دو تا سه هفته از جراحی خارج می شوند.


ب. استفاده از توالت فرنگی و ابزار دفع ادرار سیار فم-پی

اگر فرد پس از عمل جراحی در هنگام دستشویی رفتن دچار دل درد، کمر درد و فشار در قسمت آلت تناسلی و لگن خود احساس می کنند، پس بهتر از که توالت خود را به فرنگی تغییر دهند و از ابزار دفع ادرار سیار (فم-پی) استفاده نماید.

استفاده از توالت فرنگی به جای توالت های سنتی نه تنها برای این مدت، بلکه برای تمام طول عمر برای این بیماران توصیه می شود. البته این توصیه برای تمام افراد با هر شرایطی صورت می گیرد، نه فقط به افرادی که تحت عمل قرار گرفته اند. چرا که میزان فشار وارده بر عضلات، مهره ها و دیسک های کمر در حالت چمباتمه بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که گاه هنگام تغییر وضعیت بدن، دردهای سوزشی ناگهانی یا احساس سوزن سوزن شدن و کرختی پدید می آید و گاه این دردها در زمان خواب باعث آزار بیمار می شوند، اما این دردها اغلب طبیعی بوده و نگران کننده نیستند. معمولاً این دردها بر خلاف دردهای قبل از عمل با راه رفتن بهبود یافته و در صورت نیاز می توان از مسکن های معمولی برای برطرف کردن آنها استفاده کرد. بنابراین جایگزین کردت توالت های فرنگی به جای ایرانی و بکارگیری ابزار دفع ادرار سیار (فم-پی) از ضروریات در مراقبت های بعد از عمل جراحی می باشد.

ابزار دفع ادرار سیار (فم-پی) به واقع بهترین هدیه برای بیماران است. اگر قصد دارید به عیادت بیماری بروید، به جای گل و کمپوت می توانید این ابزار مفید و کارآمد را به بیمار هدیه دهید.

از طریق لینک های زیر بیشتر با ابزار دفع ادرار سیار (فم-پی) آشنا شوید.

http://www.fempee.com

https://www.instagram.com/fempeeco

https://www.t.me/fempee

ادامه این مقاله علمی در لینک زیر در دسترس است.

https://www.instagram.com/drforcouples

با آرزوی شادی و تندرستی

پیش به سوی سبز زیستن

https://www.fb.me/greenlifestyleco
آگهی دهنده
Go Green Lifestyle Group
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بوسان . بارسلونا . لیورپول . ونکوور . استانبول . دبی . هامبورگ . صلاله . جنوآ . چابهار . کیش . بندر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1019789
بازدید : 320
دسته بندی : خدمات پزشكي
آگهی دهنده
Go Green Lifestyle Group
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بوسان . بارسلونا . لیورپول . ونکوور . استانبول . دبی . هامبورگ . صلاله . جنوآ . چابهار . کیش . بندر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com