انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تابلو و علائم ایمنی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 شهريور 1399
شرکت ابزار دقیق زنگان، با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی، چاپ و تولید علائم ایمنی و ترافیکی، مجوز کاربرد علامت استاندارد را از سال 1387 در "خدمت طراحی نمادهای نگاره ای برای استفاده در علائم ایمنی" از سوی سازمان ملی استاندارد ایران اخذ نموده است.
در این مجموعه، تمامی علائم و تابلوها طبق اصول مدون استاندارد تهیه و در اختیار مجموعه ایمنی صنعت قرار می گیرد. در صورت نیاز، طرح ها مطابق با قوانین استاندارد (چه از لحاظ نگارشی و ترکیب رنگ و چه از لحاظ تصاویر نگاشتاری) و منطبق با نیاز مشتری طراحی می شوند.
طراحی علائم به صورت برداری (وکتور) بوده در نتیجه با بزرگ و کوچک نمودن ابعاد تصویر، به هیچ وجه از کیفیت و وضوح طرح کاسته نمی شود.
این مجموعه همگام با نیاز روز دنیا و مطابق با آخرین تغییرات استانداردهای بین المللی فعالیت می نماید. به محض ایجاد تغییر در استانداردهای جهانی، علائم طراحی شده در این مجموعه نیز تغییر می کنند.
از خصوصیات دیگر به دو زبانه بودن این علائم (فارسی و انگلیسی) می توان اشاره نمود. تنوع در جابجایی زبان ها در این علائم نکته قابل توجهی است که بر حسب نیاز مشتری و اولویت شرکت ها می تواند متغیر باشد.
آگهی دهنده
مهدی آذرآئین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1020612
بازدید : 271
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
مهدی آذرآئین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com