انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش و اجاره تشک مواج www tandisonline com

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 26 فروردين 1403
مجموعه تندیس آنلاین یک مجموعه خدمات درمانی و پزشکی آنلاین می باشد
www.tandisonline.com
اجاره تشک مواج فروش و
تشک مواج یکی از پر مصرف ترین و مناسب ترین ابزارهای کمک درمانی برای جلوگیری از بروز زخم بستر است .افرادی که قادر به خارج شدن از رختخواب نیستند و یا به هر دلیلی قسمتهایی از بدنشان دائما تحت تماس و فشار با سطح زیرین است (مانند نشستن طولانی مدت بر روی ویلچر) ممکن است دچار زخم بستر شوند و چون وزنشان دائما روی یک قسمت از بدن است و به همین خاطر ذخیره خون در آن قسمت بدن کاهش می‌یابد و در نتیجه بافت‌های بدن در آن قسمت از بین می‌روند. انواع تشکهای مواج ضد زخم بستر برای جلوگیری از ایجاد و یا درمان زخم بستر به کار میروند. نام دیگر این تشک، تشک زخم بستر ویا تشک بیمارستانی می باشد .
موارد کاربرد و اجاره تشک مواج :
همانطور که در بالا اشاره شد از تشک مواج برای درمان و جلوگیری از زخم بستر استفاده می‌شود. برای اینکه بیماری کنترل شود باید روی زخم بستر نخوابید و با استفاده از یک بالش یا پدهای فرم دار فشار را از قسمت زخم بردارید. در واقع کاری که تشک مواج انجام می‌دهد نیز همین برداشتن فشار است. در صورت استفاده از تشک معمولی اگر هنگام خواب بر پهلو خوابیده باشید باید سعی کنید فشار مستقیمی روی استخوان لگن خود نیاورید و گه گاهی نیز پهلو به پهلو شوید و موقعیت خود را تغییر دهید. اگر از تشک مواج استفاده کنید این کار به صورت اتوماتیک انجام داده می‌شود.
بر طبق مراکز ارائه دهنده خدمات دارویی و درمانی مصرف کننده باید با نشستن و یا دراز کشیدن روی سطوح معمولی مشکل داشته و توانایی جابه جایی و تغییر وزن خود را نداشته باشد مانند افراد مبتلا به :
آسیب نخاعی
تحلیل و از بین رفتن عضلات
فلج مغزی
آسیب مغزی
انحطاط مغز در دوران کودکی
بیماری پارکینسون و آلزایمر
تشک مواج سلولی
این تشک وزن ۱۲۰ کیلوگرم را نیز تحمل می‌کند و در افرادی که زیر ۲-۳ سال هست که زخم بستر دارند استفاده می‌شود.
تشک مواج تخم مرغی
این تشک به عنوان تشک مواج ساده یا لانه زنبوری نیز شناخته می‌شود. این تشک ها می‌توانند تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند و تقریبا مدت عمر آن تا ۶ ماه استو برای افرادی مناسب است که طول دوره استراحت آن‌ها در بستر کمتر از یکسال باشد..
تشک مواج کلینیکی
این تشک که به تشک مواج بیمارستانی و تشک زخم بستر کلینیکی معروف است در مراکر درمانی کاربرد بالایی دارد. از آنجا که امروزه مراکز بیمارستانی، کلینیک‌ها، مراکز درمانی و مراکز نگهداری سالمندان گسترش یافته‌اند نیاز به این تشک ها نیز بیشتر شده است. ..
تشک مواج آبی
مزیت منحصر به فرد این تشک ها قابلیت تطابق با بدن بیمار است و در نتیجه فشار به طور مساوی توزیع می‌شود..
تشک مواج بادی
در این تشک ها می‌توان با توجه به نیاز بیمار و مناطق زخم بستر سلول‌های هوا را تخلیه کرد یا تنظیمات را شخصی سازی کرد و یا سلول ها را تعویض کنیم..
در انتخاب محصول جهت اجاره تشک مواج مناسب باید به چند نکته توجه کرد ، ابتدا وزن بیمار ، دوم مدت بستری و در انتها و از همه مهمتر سطح زخم بستر و گستردگی آن است یا درجه بندی زخم .
البته برای انتخاب بهتراجاره تشک مواج حتما از پزشک معالج یا مشاورین ما در مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین کمک بگیرید تا خرید مناسب تری داشته باشید .کافیست با شماره های ۲۲۶۱۵۰۵۳ و ۰۹۱۲۸۹۴۲۱۴۳ تماس حاصل فرمایید تاهمکاران ما راهنمایی های لازم را در انتخاب و اجاره نوع تشک مواج برای بیمار خود ارائه دهند .
Tandisonline.com@gmail.com
آگهی دهنده
tandisonline
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1021107
بازدید : 626
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
tandisonline
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com