انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فیلم آموزش طراحی pcb با Altium Designer

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 19 آبان 1399
مهم‌ترین و پرچالش‌ترین سؤال برای یک مهندس الکترونیک این است که « چطور باید ایده های طراحی خود را به یک مدار الکترونیکی واقعی تبدیل کند »

در این دوره فیلم آموزش طراحی برد مدار چاپی به کمک نرم افزار altium designer در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید با اموزش تصویری نرم افزار آلتیوم دیزاینر شروع به یادگیری مهمترین بخش خلق یک طراحی الکترونیکی نمایید که همانا طراحی PCB است و برای علاقمندان به الکترونیک در هر زمینه و با هر سطح علمی مناسب می باشد.

خانم مهندس نگار رودکی بعنوان مدرس در این دوره آموزشی صفر تا صد التیوم آموزش می دهد. وی قبلا بمدت 7 سال در شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک مشهد بعنوان کارشناس و طراح pcb مشغول به کار بوده و علاوه بر آن سرپرستی تیم pcb آن شرکت را نیز برعهده داشته است.

بعد از دانلود فیلم آموزش طراحی pcb با Altium Designer و مشاهده جلسات مختلف آن، هر گونه سوالی در حین یادگیری برای شما بوجود بیاید، شما میتوانید سوالات خود را با آی دی jinaar@ در تلگرام با ما در میان بگذارید و ما در سریعترین زمان ممکن (معمولا کمتر از یکساعت) شما را راهنمایی خواهیم کرد.

بخش پشتیبانی فیلم آموزش طراحی pcb با Altium Designer از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که میدانید در بحث آموزش در هر حوزه ای، مهمترین بخش بعد از آموزش اصول کار، بخش پشتیبانی از دانشجو می باشد. و آموزش هر چقدر هم بخوبی صورت گرفته باشد اما اگر پشتیبانی ای در کار نباشد، نتیجه کار دلخواه ما نخواهد بود.

لذا مهمترین تمرکز ما بعد از تهیه فیلم آموزش طراحی pcb با Altium Designer ، بر پشتیبانی از دانشجو می باشد. و تمام تلاش ما بر این است که سوال دانشجو را در سریعترین زمان ممکن پاسخ دهیم. شما می توانید نظرات دانشجویان قبلی را در پیج اینستاگرام ما بخوانید.
https://instagram.com/jinarelectronic

برای توضیحات بیشتر به ادرس زیر مراجعه فرمایید:
https://designpcb.ir/product/pcb-design- with-altium-designer/
آگهی دهنده
جینارالکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1022941
بازدید : 630
دسته بندی : فني و حرفه اي
آگهی دهنده
جینارالکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com