انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محلول ضدعفونی دست30ML

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 آذر 1399
تاثیر استفاده از اسپری ضدعفونی کننده دست در از بین بردن ویروس
لابراتوار نلا اسپری ضدعفونی کننده دست را با بهره گیری از ایزوپروپانول آمین، PEG-18 گلیسرول اولئات، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، ایزوپروپیل الکل و میرستات، کاربومر و بنزیل الکل جهت ضد عفونی کردن دست ها و پاکسازی پوست از هرگونه آلودگی میکروبی، باکتریایی، ویروسی و قارچی تهیه و تولید نموده است.

ایزوپروپیل الکل، مایعی از خانواده ی الکل هاست که به دلیل داشتن نقطه جوش نسبتا پایین، سریعا تبخیر می شود و جهت ضدعفونی و تمیز کردن پوست به کار می رود. ایزوپروپیل الکل باعث دناتوره (تغییر شکل) و انعقاد پروتئین، آسیب به غشا، ایجاد اختلال در یکپارچگی میکروارگانیسم ها، تجزیه سلول و دخالت در متابولیسم سلولی می شود و از این طریق از رشد و تقسیم سلولی میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند و باعث نابودی ان ها می شود.

برخی از ویروس ها نظیر ویروس آنفولانزا و کرونا دارای پوششی در اطراف خود می باشند. ساختار شیمیایی این پوشش از جنس پروتئین، لیپید و گلیکوپروتئین است. ايزوپروپيل الكل در مقابل ويروس هاي بدون ليپيد فعالیت کمی دارد اما در مقابل ويروس هاي ليپيد دار بسيار فعال است.

این اسپری ضد عفونی کننده دست با داشتن ایزوپروپیل الکل، در نابودی ویروس های پوشش دار به خوبی عمل می کند.

استفاده مكرر از ضدعفونی کننده دست مي تواند منجر به خشكي پوست و تحريك آن گردد. لذا برای رفع این مشکل از ایزوپروپیل میرستات و گلیسیرین در فرمولاسیون این محصول استفاده شده است. ایزوپروپیل میرستات یک جاذب الرطوبه می باشد که با داشتن خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی، از خشکی پوست جلوگیری می کند.

اما توصیه میشود در هنگام استفاده از هر محلول ضدعفونی کننده ایی از کرم مرطوب کننده نیز برای مرطوب نگه داشتن پوست استفاده شود.



ترکیبات این اسپری ضد عفونی کننده دست
بنزیل الکل دارای خواص ضدعفونی کننده خفیف می باشد و اثربخشی قابل قبولی در برابر باکتری ها و قارچ ها از خود نشان می دهد. این ماده بیشتر به عنوان حلال در فرمولاسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد.

PEG-18 گلیسرول اولئات یک ماده امولسیون کننده می باشد و باعث یکنواختی پخش سورفاکتانت شود.

پروپیلن گلیکول یک سورفاکتانت غیریونی می باشد.

ایزوپروپانول آمین تنظیم کننده PH می باشد.

کربومر موجود در محصول، برای پایدار کردن محتویات فرمولاسیون استفاده می شود.

این محصول به علت سهولت استفاده، سازگاری با پوست و اثرگذاری سریع در رفع عفونت های پوستی موثر است.



ویژگی های محلول ضدعفونی کننده دست
پاک کننده و ضدعفونی کننده

رفع و جلوگیری از رشد باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها

طریقه مصرف:

مقداری از محلول را روی دست ها اسپری نمایید و تا زمان خشک شدن مالش دهید.



ضد عفونی کننده ها

ضدعفونی کننده ها، دسته ای از مواد هستند که با تاثیر بر باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و سایر میکروارگانیسم های بیماری زا در سطح پوست، آن ها را از بین می برند یا از رشد آن ها جلوگیری می کنند. تحقيقات نشان داده است که در بين ضدعفوني كننده هاي پوستی، الكل ها می توانند اثرات ضدعفونی کنندگی بيشتر و سريعتری در برابر پاتوژنهاي مقاوم داشته باشند.

الکل ها، دارای خاصیت ضدعفونی کننده می باشند و با دناتوره کردن (تغییر شکل) ساختارهای پروتئینی میکروارگانیسم ها باعث غیرفعال شدن آنها می شوند. الکل ها دارای فعالیت های ضد میکروبی قوی روی طیف گسترده ای از باکتری های گرم مثبت و گرم منفی، قارچ ها و ویروس های پوشش دار نظیر آنفولانزا، کرونا و ... می باشند.

الکل ها با ایجاد آسیب در غشا، باعث تغییر شکل سریع پروتئین ها می شود و با جلوگیری از تقسیم سلولی سریع باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها، در مهار عفونت ها موثر عمل می کنند.


مزایای ضدعفونی کننده های الکلی

· درصورت بلع اتفاقی سمی نیستند.

· کمترین میزان تحریک را بر پوست ایجاد می‌ کنند.

· هیچ ‌گونه پس ماند، لکه یا اثر دیگری از خود بجا نمی گذارند.

· قابلیت به کارگیری برای سطوح سخت، وسایل و ابزارهای پزشکی و پوست بدن را دارا هستند.
آگهی دهنده
diginela
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1023539
بازدید : 352
دسته بندی : زيبايي و سلامتي
آگهی دهنده
diginela
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com