انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش امتیاز و قالب تزریق اسباب بازی جدید

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 دي 1399
سه دست قالب اسباب بازی سه بعدی ( هولوگرام سه بعدی ) به صورت انحصاری جهت تولید واگذار می گردد . قیمت سه دست قالب جهت تولید دو سایز از محصول هولوگرام سه بعدی می باشد که به قیمت 15 میلیون تومان واگذار می گردد . تولید کننده حق قیمت گذاری و فروش انحصاری در سطح کشور را به صورت کاملا انحصاری خواهد داشت . ایده آل جهت شروع کسب و کاری انحصاری در کشور با درآمد بالا.
دستگاه هولوگرام سه بعدی ( منشور لیوزاد ) وسیله ایست که توسط آن میشود تصاویر هولوگرافیک را در سایز گوشی و تبلت به صورت کاملا سه بعدی و شناور در فضا مشاهده کرد ، انقلابی در اسباب بازی های نسل جدید ، این محصول اولین و تنها دستگاه سه بعدی ساز در سایز گوشی و تبلت در ایران بوده که دارای گواهی ثبت طرح صنعتی می باشد . با دستگاه منشور لیوزاد شما میتوانید کلیپ های مخصوص سه بعدی را بدون نیاز به عینک و لوازم جانبی ، به صورت شناور در فضا و بیرون از گوشی و تبلت مشاهده کنید و از دنیای سه بعدی لذت ببرید.
جهت دیدن نمونه دستگاه ، کلمه ( لیوزاد ) را در اینترنت جستجو کنید . جهت خرید و مشاوره در خصوص مالکیت قالب ها با شماره 09140445030 تماس حاصل فرمایید . اینستاگرام liuozad
آگهی دهنده
سعید بیگ زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1025340
بازدید : 287
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
سعید بیگ زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com