انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید و پخش تجهیزات و البسه بیمارستانی

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
شرکت تجهیز طب شمیم سلامت با مسئولیت محدود با مدیریت خانم رویا شمایلی بیش از دو دهه خدمت صادقانه در تولید، فروش و پخش تجهیزات مصرفی پزشکی، محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی و عمومی، البسه یکبارمصرف پزشکی و بیمارستانی، همچنان در خدمت جامعه پزشکی، مراکز درمانی و زیبایی، مدافعان سلامت کشور و عموم مردم عزیزمان مشغول خدمت رسانی می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیز طب شمیم سلامت چیست

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت، موجب شده برای خرید مایحتاج روزمره و زندگی خود با بهره گیری از روش های مدرن خرید آسان و مطمئن از فروشگاه ها و شرکت های معتبر کمک بگیریم. خرید از این مراکز آنلاین سهولت و سود متعارفی برای مصرف کننده در بر دارد. چرا که از مزایایی همچون رقابت سالم، شفافیت قیمت و کیفیت مناسب کالا بهرمند می شویم.

همین امر باعث شد تا تلاش خود را مضاعف کرده و در خدمت رسانی به هم میهنان گرامی اقدام نماییم و علاوه بر فروش عمده به بیمارستان ها و مراکز درمانی و زیبایی، برای عزیزان مصرف کننده، اصناف دیگر، مراکز، سازمان ها و کسانی که به لولزم پزشکی مورد نیاز خود احتیاج دارند، با کالای با کیفیت و قیمت رقابتی عرضه کنیم. بدین ترتیب برای سهولت شما عزیزان فروشگاه اینترنتی و وبسایت تجهیز طب شمیم سلامت اندازی شد.

هدف ما

هدف ما این است همیشه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب در بستری مورد اطمینان و راحت عرضه کنیم و امیدواریم که با تلاش، پشتکار و صداقت در مجموعه شرکت پارسیان تجهیز التیام و وبسایت تجهیز طب شمیم سلامت بتوانیم همواره رضایت و اعتماد شما عزیزان را جلب نماییم.
09104580598
آگهی دهنده
تجهیز طب شمیم سلامت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1025777
بازدید : 352
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
تجهیز طب شمیم سلامت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com