انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ارائه خدمات حرفه ای معماری و دکوراسیون داخلی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 11 بهمن 1399
گروه معماري آرك تك Arch Tech
با ما فضای رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

درباره ما
گروه معماری و دکوراسیون داخلی” آرک تک” از سال 1395 با هدف ارائه خدمات حرفه‌ای معماری و دکوراسیون داخلی و در پاسخ به نیازهای روزافزون این مقوله، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است.
این گروه با توجه به دانش، تجربه و روابط حرفه ای با متخصصین، مجریان توانمند و تکنولوژی های نوین، می تواند با یک مدیریت حرفه ای در مدت زمان مناسب فعالیت های اجرایی در حوزه معماری را مدیریت نموده و به سرانجام برساند.
گروه ما در طول این سال‌ها تلاش کرده تا با ارائه خدماتی مطابق با سلیقه مشتریان، رویای آن‌ها را به حقیقتی قابل لمس تبدیل کند و آنچه از خود بر جای می گذارد بی نقص و کم نظیر باشد.

خدمات ما
کارشناسان آرک تک با بهره مندی از تیم خلاق ، متخصص و با تجربه طی سال های فعالیت خود این افتخار را داشته که به بهبود سطح کیفی طراحی و اجرایی پروژه های لوکس ساختمانی کمک کند.در این راستا مفتخریم که خدمات زیر را به مشتریانمان ارائه نماییم:.
طراحي معماری
دکوراسیون داخلی
طراحی نمای کلاسیک و دکوراسیون آشپزخانه
همچنین طراحی و بازسازی تخصصی ویلا های کلاسیک

پيشنهادهاي ما
گروه معماری آرک تک به شما قابلیت های باور نکردنی در قالب جدید ترین و به روز ترین سبک ها و رویکردها در زمینه پروژه های ساختمان ارائه می دهد که هیچ حد و مرزی در نوآوری و خلاقیت ندارد. اگرخواهان ساختمان خاص ، بدیع و استثنایی هستید راه حل آن را می توانید در پیشنهاد های گروه ما بیابید.

سیستم تعیین هزینه کار شما
گروه معماری آرک تک جهت آسان کردن هر چه بیشتر ارجاع طراحی پروژه های معماری دوستان عزیز از مناسب ترین قیمت ها متناسب با پروژه ها برای انجام آنها استفاده می کند. حال جهت آنکه برای هر پروژه قیمت دهی متناسب خواسته کارفرما و نیاز پروژه داده شود، ابتدا با شنیدن خواست مشتری و همچنین بررسی ابعاد پروژه این امکان به وجود می آید تا مناسب ترین هزینه برای شما برآورد و از صرف هزینه های نامتناسب جلوگیری کرد.
آگهی دهنده
محبوبه شعبان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1025903
بازدید : 428
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
محبوبه شعبان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com