انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پخش پلاستیک آرام امینی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 14 فروردين 1400
پخش عمده پلاستیک آرام
شرکت پخش آرام امینی یکی از معتبرترین و قدیمی ترین پخش کنندگان محصولات پلاستیک و لوازم خانه و آشپزخانه در تهران می باشد. ما با اتکا به داشتن ارتباط دائمی و مناسب با تولید کنندگان پلاستیک و بلور همواره توانسته ایم بهترین و با کیفیت ترین محصولات لوازم خانه و آشپزخانه را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهیم .
پخش پلاستیک آرام (امینی) در دو بخش مختلف کاری مشغول به خدمات رسانی به مشتریان است :
- پخش عمده پلاستیک حراجی (2000 تومانی و 5000 تومانی)
- پخش اجناس لوکس پلاستیک
در بخش پلاستیک حراجی ما با داشتن محصولات متنوع و با قیمت تمام شده مناسب می توانیم فروشگاه شما را تجهیز نموده و تنوع محصولی شما را بالا ببریم . این بخش شامل انواع پلاستیک حراجی ، بلوریجات حراجی و خرده ریز خانه و آشپزخانه می باشد . شما می توانید کلیه این محصولات را در کانال تلگرام پخش آرام امینی مشاهده نمایید .
در بخش اجناس لوکس پلاستیک ما یکی از پر محصول ترین و متنوع ترین پخش های پلاستیک تهران می باشیم . ارتباط دائمی و مستمر با تمامی کارخانه های تولید کننده پلاستیک و بلور و فلزیجات و همچنین داشتن انواع اجناس وارداتی (چینی و ترکیه ای) سبد کالایی بسیار متنوعی را برای فروشگاه شما فراهم نموده ایم . قیمت مناسب ، کیفیت قابل قبول محصولات ، ارسال سریع بار ، ارسال سفارش تنها بر مبنی خواست مشتری ، رنگ بندی متنوع ، و ده ها عنوان مزیت باعث می شود تا مشتریان ما تمایل به همکاری با پخش پلاستیک آرام را داشته باشند .
سیاست کاری ما همواره بر ایجاد اعتماد متقابل میان خریدار و مشتری بوده و هست. ما تمایل داریم تا با دادن خدمات مناسب و قیمت گذاری درست محصولات خود مشتریان را وفادار نگاه داشته و از این طریق رابطه ای بلند مدت میان خریدار و مشتری را ایجاد نماییم . نگاه ما تنها به فروش محصولات نیست بلکه خواهان این هستیم تا مشتریان ما نیز بتوانند در بازار به اهداف خود رسیده و از این طریق وارد یک رابطه برد برد شویم .
در صورتی که تمایل به خرید از پخش پلاستیک آرام امینی را دارید می توانید لیست محصولاتی را که از طریق سایت مشاهده نموده اید و یا در تلگرام شرکت انتخاب نموده اید را برای همکاران فروش ما ارسال نمایید تا پیش فاکتور خود را دریافت نمایید. برای ارسال لیست خود به یاد داشته باشید نام محصول ، نام کارخانه تولید کننده و رنگ مورد نیاز را همراه با تعداد دلخواه خود به واحد فروش ما ارسال نمایید . برای این کار می توانید از راه های متنوع لیست خود را ارسال نمایید:
از طریق ارسال در تلگرام
از طریق تماس تلفنی با واحد فروش ما
از طریق ارسال به ایمیل شرکت

telegram.me/aminiaram

همراه : 09306666114

تلفن تماس :40339360-021

آدرس: تهران،اتوبان امام رضا (دروازه مشهد)،ورودی خاورشهر،سوله شماره۱۶
آگهی دهنده
محسن امینی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران سه راه افسریه اتوبان امام رضا ورودی خاور شهر سوله 16
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1026035
بازدید : 1011
دسته بندی : لوازم گوناگون
آگهی دهنده
محسن امینی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران سه راه افسریه اتوبان امام رضا ورودی خاور شهر سوله 16
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com