انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

لنت ترمز ال90

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 16 فروردين 1400
اطلاعات کامل برای خرید لنت ترمز ال 90
لنت ترمز ال 90 از جمله مهم‌ترین بخش‌های این خودرو است که با جان و زندگی سرنشينان خودرو سر و کار دارد. به همین علت، باید در انتخاب اجزای آن بیشترین دقت را داشته باشیم و از محصولات لنت ترمز باکیفیت استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم تا به شما کمک کنیم خریدي مطمعا را از فروشگاه های معتبر با گارانتی داشته باشيد. با ما همراه باشید.
راهنمای انتخاب بهترین لنت ترمز ال 90
برای تهیه لنت باکیفیت، باید کالای خود را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. بسته‌بندی‌های شرکت‌های معتبر دارای هولوگرام و اطلاعات مربوط به پشتیبانی هستند. متأسفانه جنس نامرغوب و غیر اورجینال برای لنت ترمز ال 90 در بازار زیاد است. بهترین لنت ترمز ال90 دارای ویژگی‌های زیر است:
طول عمر بالا
فرسایش کم
بدون صدا
بدون ماده مضر و سرطان‌زای آزبست
عدم ایجاد بوی نامطبوع
مقاومت بالا در برابر حرارت
مقاومت بالا در برابر فشار ناشی از ترمز گیری مداوم
مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف اعم از سرد، معتدل، گرم و خشک
عکس‌العمل سریع
قیمت لنت ترمز ال 90 در بازار
لنت ها در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود و همان طور که گفتیم با توجه به جنس آن، قیمت نیز تغییر می‌کند؛ اما به صورت کلی می‌توانیم بگوییم که قیمت لنت ترمز جلو ال 90 بین صد هزار تومان تا ششصد و پنجاه هزار تومان است. همیشه لنت ترمز جلوی یک ماشین خریدار بیشتری دارد، زیرا فشاری که در هنگام ترمز گرفتن به وجود می‌آید بیشتر بر اصطحلاك لنت جلوی ماشین تأثیر می‌گذارد. در نتیجه در لنت ترمز ال 90 این چرخ‌های جلو هستند که باید هنگام ترمز گرفتن عکس‌العملی سریع نشان دهند.
قیمت لنت ترمز عقب تندر 90 بین صدوپنجاه هزار تومان تاسیصد و پنجاه هزار تومان است. نوع لنت ترمز عقب ال 90 کفشكي است. جنس آن‌ها هم اغلب نیمه متالیک یا فلزی است. سایت‌های زیادی به فروش لنت ترمز ال 90 می‌پردازند و اطمینان به آن‌ها سخت است. بسیاری از سایت‌ها هم غیرواقعی هستند و برای کلاه‌برداری ایجاد شده‌اند؛ بنابراین، همان گونه که به پیدا کردن نمایندگی‌های فروش اهمیت می‌دهید، به اعتبار سایت فروش هم باید توجه کنید. شما به راحتی و با اطمینان خاطر می‌توانید لوازم یدکی تندر 90 خود از جمله لنت ترمز جلو و عقب ال 90 را از سایت ما خریداری کنید.
کافی است به بخش «سیستم ترمز » در سایت بروید و گزینه لنت را انتخاب کنید. سپس خرید خود را انجام دهید ما در سایتمان بهترین قیمت لنت ترمز ال 90 را که تولیدی شرکت رنو است با مناسب‌ترین شرایط برای شما فراهم می‌کنیم. تمامی اطلاعات موردنظر هر کالا در بخش مشخصات آن‌ها وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری کنید.
نمایندگی‌ لنت ترمز ال 90 اصل
همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم، شرکت‌های مختلفی لنت ترمز جلو و عقب ال 90 را تولید می‌کنند. هر کدام از این شرکت‌ها دارای نمایندگی‌های خاص خود هستند. برای این که بتوانید نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر هر کدام از شرکت‌ها را پیدا کنید، به سایت آن‌ها مراجعه کنید. به بخش «نمایندگی‌های فروش» بروید. اغلب سایت‌ها برای نمایندگی لنت ترمز ال 90 دسته‌بندی استانی و شهری دارند. اگر چنین دسته‌بندی وجود دارد، می‌توانید استان و شهر خود را انتخاب کنید تا فهرست نمایندگی‌های معتبر هر شرکت را ببینید.
در این مطلب به معرفی و قیمت لنت ترمز ال 90 پرداختیم و ویژگیها، انواع و قیمت را مورد بررسی قرار دادیم. علاوه بر این، شرکتهای معتبر تولیدکننده لنت ترمز جلو و عقب ال 90 را معرفی کردیم. شما میتوانید در سایت رنو وکیلیان به آسانی این قطعه را به صورت اصل و اورجینال خریداری کنید.
آگهی دهنده
بازرگانی رنو یدک وکیلیان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : چهارراه سرچشمه، خ امیرکبیر،نرسیده به خ ملت،نبش کوچه اشراقی بازرگانی وکیلیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1027772
بازدید : 322
دسته بندی : لوازم يدكي
آگهی دهنده
بازرگانی رنو یدک وکیلیان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : چهارراه سرچشمه، خ امیرکبیر،نرسیده به خ ملت،نبش کوچه اشراقی بازرگانی وکیلیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com