انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اسباب بازی السا و آنا

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 18 فروردين 1400
خوشبختانه ، تعداد زیادی اسباب بازی فروزن در خیابان ها و سطح شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد که برای سنین مختلف تهیه شده اند. همچنین محصولات چند نفره که همه خانواده می توانند از آنها همزمان لذت ببرند نیز موجود است. از اسباب بازی های نرم عروسکی و عروسک های بسیار باکیفیت گرفته تا بازی های رومیزی و لباس السا و آنا. از این رو گاهی بچه ها (و بچه های بزرگ) برای انتخاب یک اسباب بازی که دوست دارند ، بسیار گیج می شوند.
تعدادی از بهترین اسباب بازی های کارتون و انیمیشن منجمد (که به هر دو فیلم اول و دوم مربوط است) را گردآوری کرده ایم. امیدوارم که این کار باعث صرفه جویی در وقت شما در بررسی های آنلاین شود. بنابراین ، فرقی نمی کند که به دنبال هدیه تولد به دختر کوچولو دوست داشتنی خود هستید و یا فقط می خواهید با به دنبال یک اسباب بازی السا و آنا ساده برای بازی با کودک کوچولو خود هستید. لیست جامع ما همه اسباب بازی ها را پوشش می دهد.
https://bit.ly/2Nt02iY
عروسک های السا و آنا در طرح های متنوعی امروزه در فروشگاه ها موجود است. از سایز های کوچک 15 سانتی متری تا سایزهای بزرگ 50 سانتی متری را شامل می شود. برخی از این عروسک ها بسیار ساده اند و کارایی خاصی جز حرکت دست و پاهایشان ندارند. اما اخیرا در فروشگاه اینترنتی دالیدل نسخه های موزیکال عروسک های السا آنا موجود شده اند که چشمان بسیار زیبایی دارند. در اصطلاح به این عروسک ها نیز چشم تیله ای گفته می شود.
آگهی دهنده
علی آقایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1027931
بازدید : 1628
دسته بندی : اسباب بازي
آگهی دهنده
علی آقایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com