انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محلول ضدعفونی کننده استخر و ضد عفونی کننده جکوزی اسپاسیب

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 19 دي 1402
محلول ضدعفونی کننده استخر و جکوزی اسپاسیب صنایع آرال شیمی
محلول ضدعفونی کننده استخر و ضد عفونی کننده جکوزی اسپاسیب
استخر، جکوزی و پارک های آبی از جمله مکان های ورزشی و تفریحی است که طرفداران بسیاری دارد. تشکیل رسوب، جلبک و بیوفیلم روی سطوح سبب بروز آلودگی های باکتریایی و ویروسی می شوند. وجود انواع آلودگی های مختلف در آب سبب انتقال بیماری و همچنین بروز حساسیت های پوستی می شود. ضد عفونی آب استخر و جکوزی و همچنین پارک های آبی به منظور جلوگیری از شیوع انواع بیماری های پوستی ضروری است.
به دلیل بالا بودن تعداد مراجعین به این مراکز مخصوصا در فصول گرم سال استفاده از محلول های ضدعفونی کننده از اهمیت بیشتری برخوردار است. ورود آلودگی های ثانویه به آب استخر، جکوزی و همچنین مراکز تفریحات آبی نیازمند پایداری بیشتر محلول ضدعفونی کننده می باشد. بعلاوه این مواد باید توانایی از بین بردن انواع ویروس، قارچ، باکتری و درواقع همه پاتوژن ها را داشته باشد. بنابراین استخرها و مراکز آبی نیازمند به محلول ضدعفونی کننده سطح بالا و پایدار هستند.

محلول ضدعفونی کننده تولید شده در آرال شیمی علاوه بر دارا بودن خواص بالا، میزان مصرف پایین نیز دارد. کم بودن میزان مصرف اکسیدین- اسپاسیب این ماده را به محلول ضدعفونی کننده اقتصادی تبدیل می کند. اسپاسیب محلولی بی رنگ است.

پایداری این محلول در جکوزی (دمای بالای آب) حدود ۴ ساعت و در آب استخر حدود ۸ ساعت می باشد.
آگهی دهنده
آرال شیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1028829
بازدید : 938
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
آرال شیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com