انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سنگ شکن غلطکی (والس)

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400
این دستگاه در صنایع سیمان، مواد نسوز، سیلیس و فلدسپات و … مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه والس غلطکی در انواع ساده،دندانه دار،عاجدار از جنس فولاد منگنزدار با نیروی گشتاوری مدل گاردونی برای سنگ های با سختی متوسط و بالا مانند سیلیس و … ازدر ظرفیت های 2-150ton/h با ورودی حداکثر 15mm حداقل دستگاه آسیاب غلتکی والس جهت خردایش مواد با سختی متوسط و بالا با مقاومت فشاری کمتر از 300 مگا پاسکال خروجی 200میکرون در این کارخانه ساخته می شود.
سنگ شکن غلطکی تیغه دار اختراعی این شرکت که با فرمولی منحصر به فرد،مخصوص خردایش سنگ های معدنی با سختی متوسط و پایین ( مخصوصا ذغالسنگ،کک،آهک،کلینکر سیمان و ..) که به ثبت اختراع در پارک علم و فناوری رسیده است و از افتخارات و دستاوردهای بزرگ این کارخانه می باشد.
از مزایای این دستگاه نسبت به سایر انواع والس های موجود در دنیا،این است که خردایش سنگهایی مانند ذغالسنگ و .. که سختی پایینی دارند با کمترین درصد پودره تولیدی به وسیله این دستگاه انجام می شود.این دستگاه استهلاک بسیار پایینی دارد و بدون لرزش کار می کند که این مزیت منحصر بفرد برخلاف انواع سنگ شکن های موجود در بازار، باعث می شود این دستگاه در هنگام نصب نیاز به فونداسیون مخصوص به خود نداشته باشد.
سرمایه گزاران و معدن کاران به این نکته واقفند که هر چه میزان پودره خروجی محصول کم باشد در نتیجه راندمان تولید در زمان معین بسیار بالاتر است و همچنین دقت دانه بندی والس غلطکی کارخانه ماشین سازی رادکاران بسیار بالاست و در نتیجه کارفرما می تواند والس را برای به دست آوردن سایز دقیق و مورد نظر خود تنظیم کند.
این والس با افتخار در ظرفیت های 2ton/h تا 150ton/h و خروجی تا 100میکرون را به راحتی در اختیار کارفرما قرار دهد.
این سنگ شکن به صورت 2غلطک،4غلطک و 6 غلطک برای تناژهای کم تا بسیار بالا و جهت دانه بندی دقیق و دلخواه کارفرما قابل ساخت است.
این دستگاه قابلیت دریافت مواد از نوار نقاله به داخل قیف را دارد و در قسمت پایینی دستگاه نیز می توان سرند ارتعاشی برای تفکیک محصولات خروجی قرار داد
آگهی دهنده
شرکت ماشین سازی رادکاران
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : استان سمنان - شهرستان شاهرود- شهرک صنعتی - فاز1-خیابان کارگر3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1030846
بازدید : 354
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت ماشین سازی رادکاران
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : استان سمنان - شهرستان شاهرود- شهرک صنعتی - فاز1-خیابان کارگر3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com