انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش جت اسکی، قایق، یات، موتور و گیربکس شناور و لازم جانبی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 2 خرداد 1400
بدلیل عدم وجود یک شرکت حرفه ای در صنعت واردات، فروش و خدمات پس از فروش شناور های شخصی در ایران، شرکت Kish Boats در جزیره زیبای کیش چندین سال پیش تأسیس و شروع به فعالیت کرد.

با استفاده از پانزده سال سابقه کار و شعب در آمریکا، فرانسه و دبی، Kish Boats فعالیت خود را در قبول سفارشات و واردات جت اسکی های یاماها، قایق های موتوری، یات‌های شخصی کابین دار با تمامی امکانات رفاهی، لوازم تفریحی دریایی، لوازم جانبی شناور و شناورهای تجاری و کارگو آغاز کرد.

با اخذ تنها نمایندگی رسمی Sealver Wave Boats فرانسه (قایق های ترکیبی با جت اسکی)، شرکت فالکن (Falcon) سازنده بهترین قایق های ریب (RIB)، سازنده های قایق های خانوادگی پانتون (Pontoon) و دیگر سازنده های قایق و یات های شخصی از آمریکا و سراسر دنیا، Kish Boats قبول سفارشات تضمین شده با مناسب ترین قیمت ها، و تحویل دو ماهه در جزیره کیش را به مشتریان عرضه می کند.

به منظور آسایش مشتریان و مالکان شناور، Kish Boats تدارک تمامی خدمات سرویس و تعمیرات کامل شناورهای شخصی، نگهداری و پارکینگ سرپوشیده، و سرویس رفت و آمد به دریا را (با همکاری شرکت قایق طلایی کیش) نیز فراهم نموده است.

برای اطلاعات بیشتر و نمونه شناورهای وارداتی به صفحه اصلی و محصولات ما وارد شوید.

پیج ما را در اینستا فالو کنید: kishboats@
آگهی دهنده
محمد احسانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1031278
بازدید : 679
دسته بندی : صفر كيلومتر
آگهی دهنده
محمد احسانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com