انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات طراحی گرافیک (دیجیتال مارکتینگ)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 خرداد 1400
خدمات طراحی گرافیک
طراحی کارت ویزیت ، لوگو ، سربرگ ، تراکت ، بنر ، پوستر ، کاتالوگ ، بروشور ، لیبل ، پاکت ، فولدر و فاکتور
به نظر ما، کارت ویزیت یا همان Business card که به ظاهر مسئله ای ساده و جزئی بوده، در دسترس و کم هزینه به نظر می رسد بسیار مهم و با اهمیت است. در حال حاضر طراحی و چاپ کارت ویزیت با قیمتهای بسیار پایین در دسترس می باشد . ولی چیزی که باعث شده برای این مقوله یک صفحه اختصاصی در وب سایت ما در نظر گرفته شود موراد زیر است :
۱- درهر کسب و کاری داشتن و ارائه یک کارت ویزیتاز طرف ما بسیار مهم است .
۲- در طراحی و اجرای کارت ویزیت حساسیت بالا بایستی وجود داشته باشیم. کارت ویزیت ویترین دائمی شما در دست مخاطب است و یک ذهنیت ماندگار برای وی از برند شما ایجاد می نماید .
طراحی و چاپ کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد برای کسب و کار شما
اطیمنان داشته باشید که طراحی کارت ویزیت برای رشد و بهبود کسب و کارتان اهمیت ویژه ای دارد. اگر در طرح اولیه کارت ویزیت به برخی نکات و آیتم ها توجه کنید، می توانید یک کارت ویزیت بسیار شیک و لوکس طراحی کنید که مخاطبان و فالور زیادی را برایتان به سمت شما خواهد آورد و در نهایت منجر به سود بیشتر و انتفاع مالی بهتر شما خواهد شد.طراحی کارت ویزیت ممکن مدت زمان زیادی طول بکشد ، اگر می خواهید یک کارت ویزیت زیبا و شیک و منحصر به فرد داشته باشید، باید زمان کافی بگذارید و با دقت طرح اولیه کارت ویزیت خود را انتخاب نموده تا بتوانید در نظر مخاطبان و مشتریان خود تاثیر مثبت نهایی را بگذارید. پارامترها و طرح کارت ویزیت اگر زیبا و منحصر به فرد باشد، می تواند مسبب شود که مشتریان نسبت به شما و برند یا شرکت تان وفادار و ماندگار بوده وجذب شوند .توجه داشته باشید که طراحی و چاپ کارت ویزیت باید با دقت فوق العاده ای انجام بشود تا باعث دفع مخاطب نگردد .
در هر زمان و مکان که باشید می توانید تنها با ارسال یک پیام به واتس آپ ما ( شماره 09188337286 ) ما را از چگونگی نیاز خود آگاه کرده و سریعا شماوره لازم را در حوزه طراحی به شما میدهیم .در کمتر از 5 ساعت طرح اولیه سربرگ ، کارت ویزیت ، لوگو و طرح شما توسط طراحان حرفه ای ما آماده شده و با شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارتباط برقرار خواهیم کرد . جهت کسب هرگونه مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت با شماره های شرکت داخلی 106 و 104 یا با شماره 09182994006 و 09182994008 تماس حاصل فرمایید
آگهی دهنده
اندیشه نگارغرب
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرمانشاه،چهارراه بسیج،خیابان بنت الهدی،کوی شهید علی محمدی،پلاک 188واحد ۹،طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1031680
بازدید : 301
دسته بندی : گرافيگ كامپيوتري
آگهی دهنده
اندیشه نگارغرب
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرمانشاه،چهارراه بسیج،خیابان بنت الهدی،کوی شهید علی محمدی،پلاک 188واحد ۹،طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com