انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پخش عمده انواع اسپیکر شارژی و لپ تاپی ریشتر

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 19 فروردين 1403
پخش و فروش عمده اسپیکر شارژی , بلوتوثی و لپ تاپی یکی از خدمات پخش عمده ریشتر می باشد. این مجموعه مفتخر است که وارد عرصه رقابتی لوازم جانبی شده و با سابقه چند ساله ی درخشان خود در فروش لوازم جانبی موبایل , کامپیوتر , رم و فلش
و همچنین قیمتهای رقابتی وتنوع بالای کالا نیاز همکاران محترم را برآورده سازد. تمام تلاش فروشگاه ریشتر بر این است که پاسخی درخور برای اعتماد شما عزیزان داشته باشد و لوازم مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار دهد.
برای دیدن سایر محصولات به وب سایت https://rishter.com مراجعه فرمایید.


اسپیکر شارژی:
اسپیکرهای شارژی از اندازه بسیار کوچک تا اندازه های بزرگتر تولید می شوند. همه ی آنها قابل حمل هستند. اسپیکر شارژی ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را بدون نیاز به اتصال برق مستقیم استفاده کرد. باتری داخل آن کار تامین انرژی آن را انجام می دهد.با این ویژگی شارژی بودن و قابل حمل بودن می توانید در هر محیطی براحتی با آن موزیک گوش دهید.قابلت پشتیبانی از فلش مموری و کارت حافظه و همچنین بلوتوث هم به جذابیت آن افزوده است.

اسپیکر کامپیوتر / لپ تاپی:
اکثر اسپیکر های لپ تاپی دارای بلندگویی با کیفیت صدای خوب ، دو تیکه ، کوچک و قابل حمل می باشد و همچنین در کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت و موبایل مورد استفاده قرار می گیرد . این اسپیکر ها از طریق کابل AUX به گوشی یا Mp3 Player متصل می شود . منبع تغذیه آن پورت USB است . نوع اتصال این اسپیکر ها سیمی می باشد.
اغلب از اسپیکرهای دو تیکه برای کامپیوتر استفاده می شود. اما شاید برای دریافت صدای بالاتر استفاده از اسپیکر سه تیکه نیز خریداری شود.
از اسپیکر های ۳ تیکه بصورت مجزا نیز میشود استفاده کرد. زیرا اسپیکر ۳ تیکه های جدید قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ، فلش و رم را دارند و می توانید بدون اتصال به کامپیوتر یا لپتاپ از آن استفاده نمایید.
آگهی دهنده
rishter
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1031739
بازدید : 680
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
rishter
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com