انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سپتیک تانک قیمت سپتیک تانک

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 9 خرداد 1400
شرکت روتنگران پارسه بعنوان بزرگترین تولید کننده سپتیک تانک های پیش ساخته و سپتیک تانک های دست ساز ، این محصول را در ابعاد و حجم های مختلف طراحی و تولید کرده و با افتخار آماده ارائه هرگونه مشاوره طراحی و مشاوره خرید سپتیک تانک می باشد.

سپتیک تانک پلی اتیلن:
سپتیک در واقع مهم ترین بخش از مراحل تصفیه فاضلاب است. در واقع شاید شما از خود بپرسید سپتیک تانک چیست؟ و کاربر آن برای چیست؟ به زبان ساده باید گفت سپتیک تانک همانطور که از اسمش پیداست یک مخزن است از جنس پلی اتیلن که برای تصفیه فاضلاب جامد استفاده میشود و بعد از ورود فاضلاب مواد فاضلابی سنگین تهنشین میشود و طی مراحی باکتری های بی هوازی تبدیل به مایع میشود و درون چاه جذبی و نه برای رودخانه و آبیاری کشاورزی میشود.

کاربرد سپتیک تانک پلی اتیلن:
• کاربرد سپتیک تانک (مخزن پلی اتیلن): از سپتیک تانک میتوان بعنوان بهتزین و کم هزینه ترین روش برای دفع فاضلاب واحد های مختلف (مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و…) نام برد که از آلوده شدن محیط زیست بخصوص آب های زیر زمینی جلوگیری میکند.
• ابعاد سپتیک تانک: بسته به حجم پساب و فاضلاب خروجی از واحد های مختلف و همچنین محل جانمایی سپتیک تانک در ابعاد استاندارد و سفارشی طراحی و تولید میگردد.
• خروجی سپتیک تانک: خروجی سپتیک تانک را میتوان به چاه های جذبی و یا سیستم اگو شهری هدایت کرد.
• محل جانمایی سپتیک تانک: با توجه به محل پروژه و نوع کاربری واحد مدنظر محل جانمایی سپتیک تانک مشخص میگردد.


گارانتی و خدمات پس از فروش سپتیک تانک:
سپتیک تانک های تولیدی روتنگران پارسه داری استاندارد ها و گواهینامه های بین المللی و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش تولید و عرضه میگردد.
سپتیک تانک پلی اتیلن
سپتیک تانک پلی اتیلن روتنگران پارسه از رزین پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته می شود و یک مخزن یکپارچه و بادوام را ایجاد می کند که در برابر خوردگی، زنگ زدگی، ضربه و …. مقاوم است.این نوع در برابر مواد شیمیایی یا گازهایی که ممکن است در خاک یا فاضلاب وجود داشته باشد مقاومت بالایی دارد. در ساختارش مواد آنتی یووی به کار برده می شود تا در صورت نیاز به نصب در فضای باز تابش نور خورشید تاثیر نامطلوبی بر سپتیک تانک نداشته باشد.
سپتیک تانک پلی اتیلن مخازن سبکی هستند و نسبت به سپتیک بتنی و فایبرگلاس راحت نصب می شوند. یکی از مهم ترین مزیت های آن، امکان سفارشی سازی آن بسته به نیاز مشتری است.
سپتیک تانک های پلی اتیلن یا همان مخازن فاضلابی پلی اتیلنی کاملا آب بند هستند و از هر گونه نشتی و نفوذ مصون هستند و دارای ورودی و خروجی، بافل میانی، ونت هوا، دریچه بازدید جهت بازرسی و دسترسی به داخل سپتیک، راه حل ساده و مطمئنی جهت مدیریت فاضلاب و پساب می باشد.

جهت دریافت پیش فاکتور و مشاوره با ما تماس بگیرید.
آگهی دهنده
ROTHENGARAN
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1031827
بازدید : 261
دسته بندی : آب و فاضلاب
آگهی دهنده
ROTHENGARAN
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com