انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نحوه ارسال پول به ایران – راهنمای ارسال پول از خارج به ایران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 22 خرداد 1400
نحوه ارسال پول به ایران – راهنمای ارسال پول از خارج به ایران

تماس واتس اپ : 989038044350
02166565000 بخش خدمات ارزی داخلی 107 و 116
شاید شما که در خارج از ایران در یکی از کشور های اروپایی مثل آلمان، سوئد، هلند، فرانسه و یا سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا زندگی می‌کنید و یا در انگلیس، آمریکا یا کانادا ساکن هستید و یا اقامت استرالیا را دارید، به احتمال فراوان قصد ارسال پول به ایران را داشته اید.
در این شرایط، ممکن است اولین فکر و چالشی که به ذهنتان خطور کند این باشد که چطور با وجود تحریم ها، انتقال پول به ایران را انجام دهید. از یک طرف حساب های بانکی داخل ایران به دلیل قوانین تحریمی سویفت، توانایی پذیرفتن پول از خارج به ایران را ندارند.
بدین منظور شرکت جی ادز با سابقه چندین ساله در مراودات تجاری با شرکت های بین المللی و ارسال و انتقال پول، راهکاری بسیار ساده، ارزان ، ایمن و کاملا قانونی برای این افراد پیشنهاد می‌دهد.

روش ارسال پول به ایران از طریق شرکت جی ادز
راه کار جی ادز این است که با کمک گرفتن از شرکت های بین المللی آمریکایی – انگلیسی که هیچ ارتباطی به ایران ندارند، بسته به اینکه افرادی که قصد انتقال و ارسال پول به ایران را دارند در کدام کشور مقیم هستند، شماره حساب های بانکی، ارائه می‌دهد. و افراد نیز می‌توانند به راحتی با انتقال پول از طرف جی ادز به آن حساب ها، معادل مبلغ انتقالی را به صورت تومان در ایران دریافت نمایند.

به زبان ساده تر می‌توانید پول خود را به حساب شرکت های بین المللی انتقال داده و آشنای شما معادل ریالی آن را از طریق جی ادز در ایران دریافت می‌کند. به همین سادگی.
با این خدمات، دیگر دغدغه تحریم و همچنین ترس از مالیات و قوانین پولی-مالی کشور مبدا را نیز نخواهید داشت. البته لازم به ذکر است که این سرویس محدود به کشور های اروپایی و امریکایی ذکر شده نیست و افراد مقیم در سایر نقاط دنیا نیز می‌توانند از خدمات ارسال پول به ایران جی ادز استفاده نمایند.
چند نکته مهم برای استفاده از خدمات جابجایی پول
لازم به یاد آوری است که خدمات انتقال پول به ایران جی ادز صرفا در همین زمینه فعالیت می‌کند و هیچگونه سرویس بالعکس یعنی خارج کردن ارز از کشور را ارائه نمی‌دهد.
نکته دوم اینکه دوستانی که قصد ارسال و یا دریافت پول از خارج را دارند، لازم است بدانید که خدمات جی ادز انتقال های از طریق پی پال، اسکریل و … را شامل نمی شود. (به دلیل هزینه کارمزد های بالا، ریسک های بلوکه شدن و محدودیت در مبلغ)، صرفا این خدمات از طریق انتقال از حساب به حساب امکان پذیر است.
موضوع جالب توجه این است که جی ادز برای افرادی که در امریکا ساکن هستند، شماره حساب در امریکا ارائه می‌دهد و یا افرادی که از کانادا قصد ارسال دلار کانادا را دارند، حساب بانکی در کانادا ارائه می‌شود.
این رویه برای سایر کشورها نظیر استرالیا، انگلیس و کشور های اتحادیه اروپا نیز صادق است. این امر دو مزیت به همراه دارد.
1. پروسه انتقال پول در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
2. هیچ گونه هزینه تبدیل ارز برای ارزهای دلار آمریکا، دلار کانادا، پوند انگلیس، یورو ، فرانک سوئیس و یا دلار استرالیا را نخواهید داشت، و به عبارتی از پرداختن نرخ های تبدیل 3-5 درصدی که بانک های مبدا، به منظور تبدیل ارز دریافت می‌کنند، مبرا خواهید بود.
حرف نهایی: ارسال پول به ایران تنها با 2.5 درصد کارمزد
در انتهای کلام اگر که قصد انتقال پول به ایران از طریق جی ادز را دارید باید بدانید که کل کارمزدی که جی ادز دریافت می نماید ، تنها 2.5 درصد مبلغ انتقالی می باشد. این نرخ کارمزد تقریبا کمترین نرخ کارمزدی است که در بین تمامی صرافی ها و شرکت های فعال در این حوزه وجود دارد. باید بدانید که این هزینه ثابت هست و هیچگونه هزینه و کارمزد پنهان دیگری وجود ندارد.

یکی دیگر از مزیت های ارسال پول به ایران جی ادز نسبت به صرافی ها و شرکت های فعال در این حوزه این است که برخلاف صرافی ها که بصورت واسط عمل می کنند و منتظر فروش ارزی می شوند که قرار است از شما خریداری کنند، جی ادز این محدودیت ها را ندارد و شما در هر لحظه می توانید مبلغ خود را انتقال دهید.
برتری دیگر جی ادز در حجم و مبلغ انتقالی است، در واقع شما می‌توانید از حساب شخصی به صورت روزانه حداقل بین 2000 واحد ارزی (دلار، یورو و …) تا 100000 تا را انتقال دهید. و در صورت ارسال مدارک مورد نیاز جی ادز، محدودیت سقف های تراکنش نیز برداشته خواهد شد.
برای ثبت سفارش تلفنی ، مشاوره و عقد قرار داد می‌توانید به صفحه درخواست ارسال پول به ایران سربزنید و با همکاران ما تماس ب
آگهی دهنده
جی ادز - خدمات ارزی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان آزادی - بین جمالزاده و والعصر - پلاک 61 - واحد 34
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1032467
بازدید : 265
دسته بندی : مالي و حسابداري
آگهی دهنده
جی ادز - خدمات ارزی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان آزادی - بین جمالزاده و والعصر - پلاک 61 - واحد 34
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com