انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نساجی مدرن مرکز تخصصی تولید و عرضه فلامنت، آستری و آستری پرده

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 26 خرداد 1400
تاریخچه گروه نساجی مدرن
از آنجا که دستگاه­ های نساجی موجود در ایران اکثراً قدیمی هستند و دستگاه­­های با تکنولوژی روز به علت­­های مختلف مانند تحریم کشور و ... به کشور عزیزمان ایران تحویل داده نمی­­شود تعدادی از افراد با تجربه کاری بالا در صنایع نساجی تصمیم گرفتند هنر، تجربه و سابقه خویش را در صنعت نساجی به­­ کار گرفته تا بتوانند بهترین نوع پارچه های پرده ای را در بازار ایران ارائه دهند.


از آنجا که تنوع پارچه­ ها بسیار بالا می­­باشد، در گام نخست این گروه تصمیم گرفت تا توانایی خود را بر روی تولید آستری پرده ( پارچه پشت پرده ای ) متمرکز نماید. بنابراین گروه نساجی مدرن تصمیم گرفت محصولات خود را با باند کارین تکس (KARIN TEX) و با رنگ باند مشکی یا قرمز یا آبی نفتی یا زرشکی یا آبی باز و با لوگوی کارین تکس به بازار ایران اراِئه دهد.

جهت افزایش کیفیت آستری های تولیدی این گروه تصمیم گرفت در کلیه محصولات خود از نخ رنگ شده استفاده نماید و کلیه محصولات خود را فقط با رنگ شیری یا نباتی یا استخوانی تولید نماید.

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین کیفیت باند های با رنگهای مختلف وجود ندارد و علت تفاوت رنگ باندها فقط جهت امکان پیگیری نمودن و مشخص نمودن دستگاه تولید کننده آن عدل آستری است.

اولین محصول این گروه که فلامنت ( آستری ساده پرده ) بود در تیرماه سال 1388 وارد بازار ایران گردید و توانست موفقیت خوبی را در بازار پرده ایران به ­­دست آورد.

آستری ساده یا فلامنت­­های این گروه دارای وزن 5±280 گرم می­­باشد و دارای تراکم خوبی می­­باشد. این محصول دارای جرز خور صاف بوده و تراکم بافت مناسبی دارد که این تراکم بافت باعث جذابیت بیشتر فلامنت­­های کارین تکس ( KARIN TEX ) می­گردد.

در گام دوم گروه نساجی مدرن با مدیریت آقای حق شناس شروع به تهیه و توزیع دو محصول جدید در بازار ایران کرد. این دو محصول آستری تابیده مات با نام کریستال و آستری تابیده براق با نام سوپر برایت بودند.

این دو نوع آستری با وزن­­های 5±300 گرم به بازار ارائه شدند. باتوجه به فرهنگ­­های مختلف موجود در کشور ایران و وجود اقوام مختلف، استقبال متفاوتی از این دو جنس صورت گرفت.

به صورتی که آستری تابیده براق در بعضی از مناطق کشور فروش بسیار بالایی پیدا کرد و در بعضی مناطق دیگر کمترین فروش را (نقشه میزان فروش در مناطق مختلف کشور در دفتر نساجی مدرن موجود می­­باشد) همچنین آستری تابیده مات نیز دچار فروش متفاوت در مناطق گوناگون گردید.

این مطلب فروش متفاوت در مناطق گوناگون باعث گردید که محصول بعدی یعنی حریر ساده استخوانی رنگ کاملاً مطابق با فرهنگ ایرانی ساخته شود.

حریر این مجموعه دارای شفافیت بالایی می­­باشد که این شفافیت باعث درخشندگی بیشتر حریر در شب می­­گردد و در روز نیز باعث عبور بهتر نور می­­گردد. این دو ویژگی پارچه حریر پرده ای گروه نساجی مدرن باعث فروش بسیار بالای این جنس گردیده است.

به صورتی که اکثر مشتریان این نوع حریر با ثبت سفارش و پرداخت سی درصد قیمت حریر پرده ه­­ای در صف خرید این جنس قرار می­­گیرند.
برای خرید آستری پرده و انواع پارچه فلامنت https://nasajemodern.com/flament/، آستری، آستری پرده https://nasajemodern.com/astari-parde/ با ما همراه باشید.
برای اطلاع از قیمت کلیه محصولات ما از جمله آستری، آستری پرده، پارچه فلامنت و همچنین جهت خرید آستری پرده و دیگر محصولات ما می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.
https://nasajemodern.com/index.php?do=feedback
برای تهیه و خرید انواع پارچه پشت پرده با شماره تلفن 09133013857 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
نساجی مدرن
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس دفتر مرکزی : اصفهان ، شاهین شهر خیابان عطار ، فرعی 12 غربی ، پلاک 3 شماره های تماس: 03145322
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1032852
بازدید : 454
دسته بندی : نساجي
آگهی دهنده
نساجی مدرن
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس دفتر مرکزی : اصفهان ، شاهین شهر خیابان عطار ، فرعی 12 غربی ، پلاک 3 شماره های تماس: 03145322
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com