انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیر تجهیزات SEW : سرو درایو SEW، سرو موتور SEW، انکودر SEW

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
نیروهای فنی و تعمیرکار رادکار صنعت شرکت که سابقه کار طولانی در زمینه تعمیرات و برنامه ریزی این تجهیزات SEWشامل سرو درایو SEW ، سرو موتور SEW ، و انکودرهای SEWرا دارند، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن با بیشترین دقت و کیفیت بررسی و تعمیر می کنند. رادکار صنعت سابقه طولانی در خدمات رسانی تجهیزات برند SEW در صنایع مختلف مانند صنایع داروسازی، صنایع نوشیدنی، صنایع پلاستیک، صنایع فولاد، صنایع شیشه، صنایع پلیمر، صنایع پتروشیمی، صنایع چاپ و ... . کادر تعمیرات این شرکت به دلیل این که به صورت تخصصی روی تجهیزات اتوماسیون صنعتی برند SEW کار می کند لوازم یدکی تعمیرات این برند شامل بردهای الکترونیکی قدرت و کنترل و ... را در اختیار دارد بنابراین کار خدمات و تعمیرات در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. یکی از برتری های رادکار صنعت، دسترسی به انواع بردهای الکترونیک تجهیزات SEW، انواع انکودرهای سرو موتورهای SEW، انواع کابل ارتباطی سرو درایو SEW ، نرم افزار سرو درایو SEWمی باشد. معمولا یکی از چالش هایی که مشتریان در خطوط تولید صنعتی با آن روبرو هستند خطاهایی که که منشا آن مشخص نیست. مثلا مشخص نیست خطای رخ داده مربوط به سرو درایو هست یا مربوط به سرو موتور. برای مثال جزئی تر مشخص نیست که مثلا اگر کد خطای انکودر رو سرو درایو ظاهر می شود، خرابی مربوط به انکودر سرو موتور هست یا مربوط به کارت قرائت زاویه سرو درایو؟ برای حل این قبیل مشکلات و همراه شدن با شما صنعتگران و مشتریان عزیز در حل مشکل، شرکت رادکار صنعت مجربترین کارشناسان خود را به محل مشتری اعزام می کند. برخی مدل های مورد پشتیبانی:
Eurodrive, Movitrac, Movidrive, MovitracB, Movitron, MDX61B,MCV41A,MC07A, MXA80A , mas51a , CMP50S , MCS40A, mks51a, MP-5011, MCS40A, MCF40A, MDX60A, ID61221, ID95198, 31C022, MCF41A, AMG 73, OG73UN1024, OGS72, AMG83
رفع انواع خطاهای رخ داده مانند خطای اضافه جریان over current یا خطای اتصال کوتاه short circuit یا خطای اضافه ولتاژ over voltage یا خطای کم بودن ولتاژ under voltage که ناشی از خرابی تجهیز هستند. تعمیرات رادکار صنعت شامل یک سال گارنتی هستند و تجهیز شما پس از تعمیر همانند یک تجهیز نو کارآیی خواهد داشت.ما تمامی کابل ها و نرم افزارهای لازم برای اتصال و برنامه ریزی درایو و سرو درایو و انکودرهای این برند را در اختیار داریم ما تعمیر و برنامه ریزی انواع انکودرهای ( کوپل سرو موتورهای SEW ) برنامه پذیر مانند SICK ، Heidenhain، SEW و ... را انجام می دهیم و پس از تعمیر روی سرو موتور شما کوپل می کنیم و در صورت امکان خطاهای ایجاد شده را رفع می کنیم.
آگهی دهنده
رادکار صنعت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان لاله زار شمالی کوچه معمار مخصوص پاساژ چلچراغ طبقه 3 واحد 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1032872
بازدید : 607
دسته بندی : اتوماسيون صنعتي
آگهی دهنده
رادکار صنعت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان لاله زار شمالی کوچه معمار مخصوص پاساژ چلچراغ طبقه 3 واحد 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com