انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ارزانترین و با کیفیت ترین دستگاه دوخت پلاستیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 23 بهمن 1400
زمانی که مواد غذایی یا هر چیز دیگری را درون بستۀ پلاستیکی می گذارید برای آنکه مواد به بیرون نریزند بهترین کار بستن سر پلاستیک است. این کار را دستگاه دوخت پلاستیک ارزان برای شما انجام می دهد. دستگاه دوخت پلاستیک شامل سه نوع است:
دستگاه دوخت دستی
دستگاه دوخت پدالی
دستگاه دوخت ریلی
هر کدام از این سه مدل را با توجه به نیازتان می توانید خریداری کنید. دستگاه های دوخت دستی برای مصارف خانگی و جاهایی با میزان مصرف کم بسیار مناسب و کارآمد هستند. از این دستگاه ها برای دوخت و برش انواع پلاستیک و یا فیلم های ترکیبی از جنس پلاستیک و آلومینیوم استفاده می شود. ارزانترین دستگاه دوخت همان دستگاه دوخت دستی است.
بعضی از انواع دستگاه دوخت پلاستیک که قیمت کمی دارند دارای کاتر نیز می باشند. این سیستم کمک می کند تا پس از دوخت، پلاستیک به میزان لازم برش خورده و جدا شود. دستگاه های دوخت با کمک المنت گرمایی سر پلاستیک ها را به هم می دوزد.
شرکت بزرگ و معتبر صنعتگران با تکیه بر سال ها تجربه در زمینۀ تولید و فروش دستگاه دوخت پلاستیک ارزان و با کیفیت توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. برای خرید و یا گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت صنعتگران مراجعه نموده و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
آگهی دهنده
شرکت صنعتگران عرضه کننده دستگاه های بسته بندی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1034819
بازدید : 394
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
شرکت صنعتگران عرضه کننده دستگاه های بسته بندی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com