انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی در ریسلریاب کاریابی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 26 تير 1400
وبسایت ریسلریاب یکی از بهترین و معتبر ترین مراجع جهت اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی در ایران میباشد.

همچنین اگر شما صاحب کسب و کار شخصی خود هستید جهت استخدام نیرو برای مجموعه تان میتوانید به صورت رایگان در سایت ریسلریاب اقدام به ثبت آگهی استخدام بفرمائید.

و یا اگر کارجو هستید و به دنبال شغلی مناسب میگردید وبسایت ریسلریاب مرجعی مناسب جهت جستجو شغل های موردنظر شما میباشد.

اعطای نمایندگی پخش امروزه یکی از کسب و کار های منحصر به فرد است که باعث می شود فروش در آن حوزه چند برابر شود همچنین موجب کار آفرینی برای عده بسیاری می شود. اغلب نام های تجاری که قصد اعطای نمایندگی پخش دارند اغلب از طریق اعطای نمایندگی انحصاری به شهرهای مختلف اقدام میکنند.

برای ثبت آگهی اعطای نمایندگی در سایت ریسلریاب اینجا را کلیک کنید.

شما به عنوان کسی که کسب و کار خودتان را دارید و به عنوان یک تولید کننده یا وارد کننده یک کالا در بازار فعالیت می کنید، ممکن است بخواهید آن کالا در منطقه دیگری شهر یا حتی کشور دیگری هم به فروش برسد و مشتریان خاص خود را در سراسر کشور جذب کنید و به کسب و کار خود به صورت گسترده رونق ببخشید.

که برای دستیابی به این هدف یا باید خودتان آن کالا یا کالاها را به آن منطقه ای که مد نظر دارید برسانید که قطعا این راه سخت و دشوار است و راه دیگر آن این است که در شهر های دیگر با کسانی که خواستار همکاری با شما هستند یک قرارداد نمایندگی انحصاری پخش تنظیم کنید، اگر علاقه مند به دانستن و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تنظیم قرارداد نمایندگی انحصاری پخش و اعطای آن دارید پس با ما همراه باشید و همچنین می توانید با مراجعه به سایت ما در این زمینه اطلاعات زیادی کسب کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و یا هرگونه سوال و راهنمایی هم اکنون میتوانید با کارشناسان ریسلریاب با روش های ارتباطی ذیل با ما در ارتباط باشید.

02632804972

09190323807

info@reselleryab.com
pdalirsalmani@yahoo.com
آگهی دهنده
علیرضا معینی پور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1035576
بازدید : 336
دسته بندی : نمايندگي
آگهی دهنده
علیرضا معینی پور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com