انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فیوز مینیاتوری DC

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 29 تير 1400
فیوز مینیاتوری DC
فیوز مینیاتوریDC قطعه ای صنعتی می باشد که در تجهیزات برق صنعتی و مدارات الکتریکی به کار برده می شود. کارکرد صحیح فیوز مینیاتوری ، دقت در مرحله ساخت است و به استفاده درست و نگهداری صحیح پس از نصب بستگی دارد و این که فیوز مینیاتوری با کیفیت، بسیار کاربردی و نقش مهمی در صنعت دارد. نکته ای که باید به آن توجه شود استفاده صحیح از فیوز است و زمانی که درست استفاده نشود فیوز آسیب می بیند واز یک جز ضروری محسوب می شود. فیوز مینیاتوری DC در بازارهای جهانی نقش موثری دارد. بازرگانی فنی و مهندسی اینورتر گروپ با بهترین برند های BUSSMANN، WEST CODE، FERRAZ، SIBA،HYUNDAI در اختیار مصرف کننده قرار دارد.
فیوز مینیاتوری HYUNDAI DC تک پل با جریان 16 آمپر برای استفاده در سیستم های برق خورشیدی را میتوان یکی از پر کاربرد ترین قطعات حفاظتی در سیستم های خورشیدی نامید. این فیوز ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند . برای خرید فیوز مینیاتوری DC با مهندسین اینورتر گروپ تماس بگیرید.
شماره تماس: 02133999115
شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ وارد کننده و نمایندگی فروش انواع فیوز باسمن و هیوندای BUSSMANN و HYUNDAI یکی از معتبر ترین محصولات پرفروش و پرکاربرد با بهترین کیفیت و بازدهی و تولید کننده فیوز در دنیا مطرح است. و از انواع مدل های متنوعی از قبیل: فیوز قطع سری ، فیوز تند سوز، فیوز کند سوز ، فیوز شیشه ای ، فیوز سرامیکی ، فیوز استوانه ای ، فیوز کاردی ، فیوز پیچ خور، فیوز خورشیدی ، فیوز فتوولتاییک ، فیوز GPV ، فیوز سکسیونری و فیوز مینیاتوری، دارای رنج کاملی از محصولات را دارا می باشد . باسمن (BUSSMANN) ساخت کشور انگلیس، چین، آلمان و دانمارک بوده که می تواند حل کننده تجهیزات برق صنعتی ، مدارات الکتریکی ، برد الکتریکی در مکان های صنعتی و نیروگاهی و جهت حفاظت ولتاژ های ناگهانی که از پنل خورشیدی سرازیر می شود فعالیت دارد .


انواع فیوز مینیاتوری:
فیوز مینیاتوری تکفاز
فیوز مینیاتوری سه فاز
فیوز مینیاتوری تک پل
فیوز مینیاتوری دو پل
فیوز مینیاتوری سه پل
فیوز مینیاتوری چهار پل
آگهی دهنده
تیکوا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1036185
بازدید : 293
دسته بندی : الكترونيك
آگهی دهنده
تیکوا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com