انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

عینک آفتابی بچه گانه نشکن استاندارد

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 2 مرداد 1400
عینک افتابی بچگانه نشکن veniz
عینک افتابی بچگانه نشکن veniz دارای استاندارد های UV و پولاریزه میباشد. این عینک قابلیت انعطاف بسیار زیادی دارد که شکستن و خراب شدن در این عینک مشاهده نشده است این عینک مخصوص کودکان 2 – 12 میباشد. در کنار بدنه ی نشکن این عینک لنز های عینک افتابی veniz هم نشکن میباشد. لنز های این عینک به راحتی جدا شده و قابلیت نصب را هم دارد.

عینک پلاریزه چیست ؟
باید بگوییم که کاربرد عینک افتابی بچگانه نشکن veniz پلاریزه تنها برای افردی که بیشتر وقت خود را بیرون در کنار ساحل گذرانده و علاقه زیادی به ماهیگیری و قایقرانی هستند نبوده. تمامی افرادی که چشمان شان به نور بازتاب شده ی خورشید خیره کننده حساس بوده و به همین دلیل احساس ناراحتی می کنند. می توانند از لنز های پلاریزه استفاده کنند.

همچنین برای کسانی که عمل اب مروارید داشته اند این عینک بسیار مناسب میباشد.

ضد UV بودن عینک افتابی بچگانه نشکن veniz چگونه است؟
وقتی که در مشخصات یک عینک آفتابی نوشته که ضد UV است. به این معناست که عدسی‌های آن توانایی محافظت در برابر تابش‌های فرابنفش خورشید را دارند.

عینک افتابی بچگانه نشکن veniz دارای استاندارد های UV بوده و ما این رو تضمین میکنیم.

این ویژگی بسیار مهم و خاص کمک می‌کند به شما که زیر نور شدید آفتاب هم بتواند تصاویر را با وضوح و کیفیت عالی ببیند و چشم‌هایتان اذیت نشود. ضد UV بودن عدسی این عینک همچنین از اثرات مضر آفتاب بر روی چشم‌ها هم محافظت می‌کند.ضد uv بودن عینک باعث می‌شود کمتر در برابر نور چشم‌های خود را جمع کنید. حتما می‌دانید که زیاد جمع کردن چشم باعث شکل‌گیری چروک در اطراف چشم‌ها می‌شود.

عوارض نور آفتاب برای چشم کودکان 10 برابر چشم بزرگسالان است
به گزارش خبرگزاری مهر. دکتر ابراهیم جعفرزاده پور افزودند : شرایط خاص فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه ی امروز دلیل بی‌توجهی والدین به این امر مهم است.

وی گفت: در حال حاضر خانواده‌های ایرانی استفاده از عینک آفتابی برای کودکان را تنها به عنوان یک وسیله تزئینی دانسته. بعضا با تهیه عینکهای آفتابی غیراستاندارد برای کودکان، مشکلات و عوارض بسیار جدی را برای سیستم بینایی کودکانشان ایجاد می‌کنند.!

فروشگاه جزیره با داشتن انواع عینک های افتابی سیلیکنی و نشکن بچگانه (با رنگ بندی های بسیار متنوع) که دارای UV و پولاریزه هم میباشد. این محصول را به سراسر ایران رایگان ارسال میکند.

برای مشاوره ی خرید عینک های بچهگانه با این شماره تماس بگیرید 09354085298 حاجی زاده
آگهی دهنده
فروشگاه جزیره
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1036299
بازدید : 430
دسته بندی : لوازم بچه گانه
آگهی دهنده
فروشگاه جزیره
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com