انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزشگاه زبان پردیسان

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 3 شهريور 1400
آموزشگاه زبان پردیسان شعبه تهرانپارس در نزدیکی فلکه اول تهرانپارس با بهترین دسترسی برای زبان آموزان مناطق شرق تهران واقع در بالاتر از فلکه اول تهرانپارس نبش 148 شرقی و دسترسی آسان به مترو، بی آر تی و تاکسی آماده ی خدمت رسانی به کلیه ی متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی و سایر زبان ها می باشد. این مرکز یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین آموزشگاه های شرق تهران می باشد که با کادری حرفه ای و به کار گیری مجرب ترین اساتید و استفاده از نوین ترین روش های آموزشی (مکالمه محور) با برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین در گروه های سنی متفاوت، کودکان 3 سال تا بزرگسالان در حال ارائه ی خدمات آموزشی با بهترین کیفیت به زبان آموزان گرامی میباشد.
شایان به ذکر است ، دپارتمان آلمانی مجموعه با همکاری اساتید رتبه یک کشور، قوی ترین مرکز برگزاری کلاس های کلیه ی سطوح آلمانی و کلاس های آمادگی آزمون های A1 ... تا B1 و Test Daf می باشد.
دپارتمان آلمانی با برنامه ریزی های دقیق و منظم و برگزاری ماک تست های هفتگی در تمامی سطوح، زبان آموزان محترم را جهت کسب نمره ی مد نظر در آزمون ها و ارتقاع سطح مهارت های زبان خود یاری می رساند.
از دیگر نقاط قوت آموزشگاه زبان پردیسان شعبه تهرانپارس برگزاری کلاس های پشتیبانی آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد. این کلاس ها با برنامه ی مشخص و دقیق برای زبان آموزان کلیه ی سطوح جهت برطرف کردن ایراد های گرامری و ضعف در مکالمه و کاربرد گرامر و واژگان در مکالمه و ... به صورت هفتگی و ماهانه توسط تیم آموزشی موسسه به صورت رایگان برگزار می گردد.
دپارتمان آیلتس مجموعه با برگزاری دوره های تخصصی آمادگی شرکت در آزمون آیلتس و دیگر آزمون ها ی رسمی بین المللی در کسب نمره ی بالا و موفقیت در آزمون برای متقاضیان گرامی نقش بسزایی را ایفا می کند . مجموعه توانسته است در سال های کاری خود با همکاری اساتید مجرب و متخصص در تدریس آزمون آیلتس، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی دقیق برای متقاضیان آزمون، سالانه زبان موزان بیشماری را به کسب نمرات بالای 7 در آزمون ها ی آیتلس جنرال و آکادمیک برساند.
همچنین دپارتمان تربیت مدرس پردیسان شعبه تهرانپارس با کادری قوی و برگزاری دوره های تئوری و عملی (Theoretical course, Practical course) و دوره های تخصصی جهت تدریس به کودکان و نوجوانان و بزرگسالان ، مشغول به تربیت مدرسین و علاقمندان به تدریس جهت شروع به آموزش و ایجاد فرصت شغلی برای افراد با تجربه و کم تجربه در امر تدریس می باشد.
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان پردیسان تهرانپارس
  • قیمت : 430000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران تهرانپارس فلکه اول خیابان 148شرقی پلاک 70 جنب ال سی من
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1038829
بازدید : 316
دسته بندی : آموزشگاه
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان پردیسان تهرانپارس
  • قیمت : 430000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران تهرانپارس فلکه اول خیابان 148شرقی پلاک 70 جنب ال سی من
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com