انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گند زدایی آب استخر و ضدعفونی کردن آب استخر

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 8 فروردين 1403
گندزدایی یکی از روش هایی موثر است برای تضمین سلامت کسانی که از استخرها استفاده میکنند، آب استخرهای شنا، عموما برای مدت زیادی نگه‌داشته میشود و به دلیل استفاده مداوم، اگر به درستی گندزایی نشوند ممکن است توسط افرادی که وارد استخر میشوند به میکروب های مختلفی آلوده شود و بسیار خطرناک است و بدلیل گرم بودن محیط استخر روند رشد و گسترش آلودگی را به مراتب بالا برده و تبدیل به یک تهدید جدی برای سلامت شناگران میشود.
یک گندزدای قوی و مناسب باید از نظر مدت زمان اثرگذاری وضعیت مطلوبی داشته باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن اثرگذار باشد.
همچنین قدرت نفوذ کافی داشته، بر روی همه دسته هایمیکروب ها اثر گذار باشد، از خود لکه به جای نگذارد و بوی زننده یا تندی نیز نداشته باشد.
علاوه بر این نکات، یک گند زدای ایده آل باید علاوه بر محلول بودن در آب، در مقادیر بسیار زیاد یافت شده و قابل تهیه باشد، مقرون به صرفه باشد و برای زندگی و حیات انسان، جانور و گیاه سمی و خطرناک نباشد.
شما عزیزان می توانید گندزدایی آب استخر خود را با فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو انجام دهید.این فروشگاه با کیفیت ترین محصولات گندزدایی استخر را به شما عزیزان در شعبه تهران عرضه می کند.
برای سفارش کلیه تجهیزات استخر و جکوزی از جمله گندزدای استخر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید وسفارش خود را به راحتی ثبت کنید.
آگهی دهنده
تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1039714
بازدید : 228
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com