انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش عمده بوقلمون، گوشت بوقلمون، جوجه بوقلمون به سراسر کشور و جهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 20 شهريور 1400
زنجیره یکپارچه بوقلمون زرین گستر پرتیکان، بزرگترین مولد بوقلمون در کشور و ارائه دهنده باکیفیت ترین جوجه بوقلمون

فروش عمده بوقلمون، گوشت بوقلمون، جوجه بوقلمون به سراسر کشور و جهان


زنجیره یکپارچه بوقلمون زرین گستر پرتیکان، بزرگترین مولد بوقلمون در ایران و همچنین ارائه دهنده با کیفیت ترین جوجه یک روزه بوقلمون در کشور است. این شرکت با بیش از ۱۸ مزرعه گوشتی و ۳ مزرعه مادر، ایران را در زمینه جوجه بوقلمون برای اولین بار به خودکفایی رسانده است. هم اکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد گوشت بوقلمون در کشور توسط زنجیره یکپارچه بوقلمون زرین گستر پرتیکان تامین میگردد.
زنجیره بوقلمون زرین گستر پرتیکان آماده فروش عمده تمامی محصولات مرتبط با بوقلمون اعم از بوقلمون زنده، جوجه بوقلمون با کیفیت، تخم نطفه دار بوقلمون باکیفیت، لاشه بوقلمون، ران بوقلمون، سینه بوقلمون، شقه بوقلمون، شانه مخصوص تخم بوقلمون، دان بوقلمون و ... به تمامی نقاط ایران و حتی جهان (صادرات) با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت (از تولید به مصرف) میباشد.
شماره تلفن زنجیره یکپارچه زرین گستر پرتیکان،
۰۳۱۴۲۴۴۲۵۰۱-۵ و آدرس سایت و فروشگاه اینترنتی آن www.tbzgroup.com میباشد‌. («تی بی زد گروپ» یا TBZgroup مخفف تعاونی بوقلمون زرین میباشد)
آدرس اینستاگرام آن نیز www.instagram.com/zaringostarpertikan میباشد. اما راحت ترین و سریعترین راه برای سفارش هر گونه محصول مرتبط با بوقلمون چه سفارش داخل کشور و چه سفارش خارج کشور برای صادرات تماس با شماره موبایل ۰۹۳۶۱۸۱۰۵۹۲ میباشد که در صورت پاسخ ندادن کافیست پیامک یا واتسپ فر۹مایید (که جهت سفارش یکی از محصولات مرتبط با بوقلمون تماس گرفته اید)، در اسرع وقت کارشناسان فروش زنجیره یکپارچه بوقلمون زرین گستر پرتیکان، بزرگرین مولد بوقلمون و ارائه دهنده با کیفیت ترین جوجه یک روزه بوقلمون در کشور، با شما تماس خواهند گرفت و شما را برای مناسب ترین سفارش راهنمایی خواهند کرد.
آگهی دهنده
زنجیره یکپارچه بوقلمون زرین گستر پرتیکان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1039955
بازدید : 576
دسته بندی : دامداري
آگهی دهنده
زنجیره یکپارچه بوقلمون زرین گستر پرتیکان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com