انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

درب هیبریدی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 21 شهريور 1400
این نوع درب صنعتی سریع باز شو در تمامی صنایع و کارخانه ها و نیرو گاهها ، و در تمامی سالنهای مرکز صنعتی و تولیدی بدلیل سرعت بالایی که دارد و همینطور کنترل دما و انرژی و تحمل فشار باد ، به عنوان پرکاربردترین نوع درب استفاده می شود.

تردد نامحدود و همینطور اصطحلاک بسیار پایین این نوع درب در طول شبانه روز در واحدهای تولیدی و صنعتی و انبار ها و پارکینگ ها ، بسیار مورد توجه کارفرمایان است .

شیوه استفاده از درب هیبریدی سریع باز شو بسیار راحت و بی دردسر می باشد. این نوع درب سریع بعد از نصب به چند طریق قابلیت بازشو دارد : می توان توسط کنترل باکس و یا همان مدار فرمان کاملی که کنار درب سریع باز شو برروی دیوار نصب می گردد . به سیستم BMS متصل گردد، از طرفی روی درب این کنترل باکس دگمه ( استارت، استپ) قراردارد که باز و بسته شدن درب را فرمان می دهد. ، چنانچه جهت استفاده راحت تر ریموت مورد نیاز باشد قابلیت تنظیم آن را دارد و مانند همه درب های اتوماتیک توسط ریموت کنترل می شود.

از دیگر مواردی که برای این نوع درب ها می توان قرارداد . چشمی بالای درب است ، زمانیکه کاربر مقابل درب قرار بگیرد درب باز و پس از گذر از درب بسته می شود .

یکی دیگر از موارد پر کاربرد که در بیشتر سالنها استفاده می شود، قراردادن سنسور متال بر روی درب های هیبریدی سریع السیر و یا همان سریع باز شو است که این سنسور تردد لیفتراک را تشخیص می دهد و به دفعات نامحدود جهت عبور لیفتراک باز و بسته می شود . بدون آنکه راننده لیفتراک یا شخصی کاری انجام دهد.

درب هیبریدی سریع السیر در قرن حاظر بهترین نوع درب برای صرفه جوئی در زمان و انرژی و پول است . برای بیشتر آشنا شدن به تصاویر و فیلمهای ثبت شده بر سایت و یا اینستاگرم مراجعه بفرمائید.
آگهی دهنده
شرکت صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1040154
بازدید : 182
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
شرکت صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com