انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مهتابی واترپروف در تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 2 آبان 1401
فروش مهتابی واترپروف در تهران

قاب مهتابی واترپروف (ضد آب)
این قاب مهتابی های واترپروف (ضد آب ) تجهیزات ایده آل برای روشنایی بیرونی و روشنایی مورد نیاز برای ساختمان های که به طور منظم تحت شرایط آب و هوای مرطوب ، مانند سالن های گاراژ و ساختمان های مزرعه.

این محصول توسط مجرب ترین مهندسان طراحی و با استفاده از متریال درجه یک ساخته شده است.

این مهتابی دارای حباب نشکن از جنس و PMMA ساخته شده است که از پلیمر مصنوعی می باشد. پلیمر بسیار شفاف، سخت، با مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش و هوا است. همچنین هدایت بالای نور شاخص ترین قابلیت این متریال است که تا 93 درصد نور را انتقال می دهد و این مقدار بیش تر از material های دیگر همانند شیشه یا پلاستیک است.


این قاب های مهتابی دارای گرید IP65 (میزان نفوذ پذیری آب و خاک ) است که به این معنی است که در برابر گرد و غبار، باران سنگین و حتی اسپری جت محافظت می شود تا هزینه های تعمیر و نگهداری خود را پایین نگه دارد.
اتصالات
همچنین از قاب های واترپروف (IP65) در مکان هایی استفاده می شود که در محیط آن از عناصر خارجی مانند آب و خاک وجود داشته باشند استفاده میشود و استفاده از این نوع مهتابی های واترپروف باعث عدم نفوذ پذیری خاک و یا آب به لامپ مهتابی میباشد . این امر به ویژه در زمینه خدمات غذا، نورپردازی کشاورزی، صنعتی و سایر مکانهایی که نور محیط را در معرض خطر قرار نمیدهند، مورد نیاز است.
برنامه های کاربردی:
گاراژ پارکینگ
مناطق استخر
ساخت
مراکز انبار / توزیع
انبارها و اصطبل هامهتابی ، مهتابی واترپروف ، واتر پروف ، واترپروف ، مهتابی ضد آب ، ضد آب ،لامپ مهتابی ، لامپ مهتابی ضد آب ، روشنایی ، LED ، ال ای دی مهتابی واتر پروف ، LED مهتابی واترپروف ، ال ای دی مهتابی ضد آب ، LED مهتابی ضد آب ، water proof ، لامپ مهتابی واتر پروف ، مهتابی کم مصرف ، قیمت مهتابی ، مهتابی ضد آب کم مصرف ، مهتابی فلورسنت ، مهتابی فوق کم مصرف ، مهتابی کم مصرف ، مهتابی ، چراغ مهتابی ، چراغ واترپروف ، چراغ واتر پروف مهتابی ، خرید چراغ مهتابی ، فروش چراغ مهتابی ، خرید مهتابی واتر پروف ، فروش چراغ مهتابی واتر پروف ، قاب مهتابی واتر پروف ، قاب مهتابی
مهتابی واترپروف
مهتابی ضد آب
لامپ مهتابی
لامپ مهتابی
روشنایی
ال ای دی مهتابی واتر پروف
مهتابی کم مصرف
لامپ مهتابی ضد آب
مهتابی کم مصرف
مهتابی فوق کم مصرف
جهت خرید مهتابی واتر پروف و اطلاع از قیمت انواع مهتابی ، قیمت چراغ مهتابی واتر پروف، مهتابی فلورسنت ، مهتابی کم مصرف و .... با ما در ارتباط باشید
آگهی دهنده
فرتاک صنعت
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران- لاله زار جنوبی پاساژ چهان طبقه دوم پلاک 54
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1040623
بازدید : 595
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
فرتاک صنعت
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران- لاله زار جنوبی پاساژ چهان طبقه دوم پلاک 54
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com