انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رولکس فوق لوکس رولکس تلفیق سابمارین و Oyster Perpetual

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 4 مهر 1400
رولکس فوق لوکس رولکس تلفیق سابمارین و Oyster Perpetual
ساعت Oyster Perpetual Submariner مرجعی در میان ساعتهای غواصی است؛ ساعتی که راه را به اعماق اقیانوس گشود.
ساعت Submariner که در سال 1953 عرضه شد، اولین ساعت مچی غواصی ضدآب تا عمق 100 متری (330 فوت) بود. پس از Oyster یعنی اولین ساعت مچی ضد آب جهان که در سال 1926 عرضه شد، این دومین پیشرفت بزرگ در فناوری ضدآب بود. Submariner نقطه عطف تاریخی در صنعت ساعتسازی بود و استانداردی را برای ساعتهای غواصی تعریف کرد. امروزه، ساعت Submariner تا عمق 300 متر (1000 فوت) ضد آب است.

طراحی این ساعت، به عنوان ابزاری برای بقا زیر آب، تماماً بر اساس نیازهای عملی غواصان انجام شده است. Submariner از سال 1953 تا کنون، از نظر فنی و زیباییشناسی تکامل یافته و قابلیتهایی برای ارتقاء کلیت عملکردش به آن افزوده شده است. اولین ساعت، پیشگام بود و نسخههای بعدی، معیاری برای محک سایر ساعتهای غواصی بودهاند.

معرفی نسل جدید ساعت Oyster Perpetual


رولکس با معرفی نسل جدید ساعتهای Oyster Perpetual، مدل جدید Oyster Perpetual 41 و نیز نسخههای Oyster Perpetual 36 را با صفحههایی به رنگهای سرزنده به این مجموعه اضافه کرده است. انعکاس نور روی کناره قاب و آویزهها، ظاهر باشکوه قاب اویستر که از جنس اویستراستیل است را متمایز میسازد. این نسخهها در اندازههای 41 میلیمتر یا 36 میلیمتر، مجهز به دور قاب خمیده هستند.



بند جوبیلی (JUBILEE)انعطافپذیر و راحتطراحی، ساخت و تولید بندها و قفلهای رولکس و نیز آزمایشهای سختگیرانهای که آنها را محک میزنند، همگی با فناوریهای بسیار پیشرفتهای انجام میشوند. همچون همه قطعات ساعت، ویژگیهای زیباییشناختی آن نیز توسط متخصصان ما کنترل میشود تا زیبایی بینقص آن تضمین گردد. جوبیلی (Jubilee)، بند فلزی انعطافپذیر و راحت با پنج اتصال،, منحصراً برای معرفی Oyster Perpetual Datejust در سال 1945 طراحی و ساخته شد.
آگهی دهنده
نعمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1041298
بازدید : 186
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
نعمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com