انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه ضدعفونی کننده هوای محیط دفاتر hiclean

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 17 مهر 1400
دستگاه ضدعفونی و تهویه محیط
دستگاه تهویه و ضدعفونی کننده هوا برند HiClean مدل های AP-208 از سری دستگاه های غیر صنعتی شرکت راشکیان مبتنی بر تکنولوژی کلدپلاسما میباشد که قابل نصب در اتاق ها ، منازل ، آشپزخانه ها ، سرویس های بهداشتی ، ادارات ، ..... جهت حذف هرگونه میکروب ، باکتری و ویروس و ایجاد تهویه مطبوع میباشد . همچنین این دستگاه قابلیت از بین بردن بوی نامطبوع و یا ذرات روغن را در فضا دارد و از رشد کپک در محیط پیشگیری میکند .
روش تولیدی در این دستگاه ترکیبی از تکنولوژی COLDPLASMA و A.T.O.T میباشد که سبب اثرگذاری سریعتر در بازه ی زمانی کمتر مشود . تیم راشکیان با بهره گیری از تحقیقات آزمایشگاهی و بر اساس استاندارد های بین المللی موفق به تنظیم دوز خروجی متناسب برای حضور افراد در محل گردید و از این جهت این دستگاه بهترین گزینه جهت ضدعفونی محلی که افراد در آن حضور دارند میباشد چرا که بر خلاف سایر مواد ضدعفونی کننده در عین حال که توان بالاتری دارد ، هیچگونه ماده ی شیمیایی و مضر تولید نکرده و پس از تاثیر بر عوامل آلاینده در محیط به سرعت تبدیل به اکسیژن میگردد .
در حال حاضر تنها چند کشور محدود به تکنولوژی کلد پلاسما دسترسی دارند ، شرکت راشکیان و تیم هایکلین مفتخراند جدیدترین تکنولوژی های روز سازگار با محیط زیست را به بازار های ملی و بین المللی عرضه میدارند

شماره تماس جهت مشاوره: 09355108545
09915270402
آگهی دهنده
راشکیان کاسپین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1042270
بازدید : 271
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
راشکیان کاسپین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com