انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شاخص جریان مذاب(Melt Flow Index) یا نمایه مذاب mfi

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 فروردين 1401
اجزای دستگاه شاخص جریان مذاب:
 سیلندر مقاوم به فرسايش، خوردگي دارای اندازه دقیق داخلی و در موقعیت عمودي تثبیت شده باشد.
 پیستون با دقت ابعادی و دارای دو خط نشانه به فاصله¬ی 30 میلی¬متر از یکدیگر می¬باشد، که نتایج تست¬های MFI در فاصله ی بین این دو خط به دست می¬آید.
 وزنه (Load) با جرم های متفاوت بسته به نوع ماده ی مورد آزمایش مشخص می¬شود، وزنه در بالای پیستون طوري قرار داده مي شود که مجموع وزن وزنه¬ها و پیستون بار لازم را فراهم کند.
 جنس نازل (DIE) از متریا با سختی بالا و مقاومت به خوردگی دارای قطر داخلی با تلرانس بسیار بسته و قطر خارجی برابر با قطر داخلی سیلندر باشد.
 کاتر با فرمان کنترلر پس از سپری شدن تایم تعریف شده و یا با روشن نمودن کلید آن، چرخشی برابر با 360 درجه انجام داده که نتیجه¬ی آن قطع نمونه¬ی پلیمری خارج شده از سیلندر می¬باشد. کاتر تا سپری شدن دوباره¬ی زمان و یا خاموش نمودن کلید، منتظر می¬ماند. این کاتر اتوماتیک بوده و خطای برش زدن را نسبت به حالت دستی کمتر کرده و نتیجه تست بسیار دقیق می¬شود.
 سیستم کنترل درجه حرارت وظیفه تنظیم دمای انتخابی را دارد این سیستم از دو ناحیه کنترلی در بالا و پایین سیلندر تشکیل شده است. دو ناحیه بودن باعث بالارفتن دقت کنترل و پایین آمدن اختلاف و خطای دما، در بالا و پایین سیلندر می¬گردد، کنترلرهای حرفه¬ای دما و سنسورهای دقیق، دمای سیلندر را با دقت1/0± درجه¬ی سانتی¬گراد حفظ می¬کنند
آگهی دهنده
هیما صنعت آریا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1042377
بازدید : 175
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
هیما صنعت آریا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com