انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش کوکتل های مزولایک ۱۰ml و ۵ml اسپانیا در تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401
فروش و معرفی کوکتل های مزولایک ۱۰ml و ۵ml اسپانیا در تهران
محصولات مزوتراپی مزولایک دارای طیف کاملی از محصولات هستند. در مطلب آموزشی به معرفی محصولات مزولایک می پردازیم:
مزولایک Mesolike TopAge
مخصوصاً به عنوان مرطوب کننده احیا کننده یکپارچه و مرطوب ، مناسب برای پوست های خسته یا کسل کننده ، برای درمان چین و چروک ها و تراکم مجدد پوست های بالغ یا شکننده تولید شده است.
کوکتل Mesolike TopAge باعث ایجاد نور ، کشش و استحکام پوست می شود. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، یک عنصر اساسی برای تعادل پوست ویسکوالاستیک است. همچنین دارای ویتامین هایی است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند ، خنثی کننده رادیکال های آزاد ، بالانسرهای بیولوژیکی و تقویت کننده سنتز کلاژن هستند. اسیدهای آمینه عناصر اساسی پروتئین سنتز شده توسط فیبروبلاست هستند. مواد معدنی در صدها واکنش آنزیمی و عملکردهای اساسی سلول وجود دارد. سرانجام ، آنزیم ها سرعت ساخت بافت های پوست را افزایش می دهند.
مزولایک TopAge یک ترکیب بسیار مرطوب کننده و احیا کننده است. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها است. اسید هیالورونیک با اتصال مقدار زیادی آب از طریق ایجاد پیوندهای آب و هیدروژن دارای یک عملکروسکوپی است. همچنین به تکثیر سلولی کمک می کند. بنابراین ، اسید هیالورونیک یک درم ویسکو الاستیک اساسی و تعادل اپیدرم است. ویتامین A با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی ، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد.
مجتمع ویتامین B بر روی متابولیسم اسیدهای چرب ضروری عمل می کند و به تعادل بیولوژیکی پوست کمک می کند. ویتامین C رادیکالهای آزاد را خنثی می کند ، باعث افزایش تولید موضعی ملانین و سنتز کلاژن می شود ، پروتئین مهمی است که باعث تقویت ساختار ساختاری و ارتجاعی پوست می شود. ویتامین E با مهار پراکسید هیدروژن در برابر رادیکال های آزاد عمل می کند. اسیدهای آمینه بر روی سنتز پروتئین توسط فیبروبلاستها عمل می کنند. سلولها این عناصر ساختاری – فیبروبلاست- را تشکیل می دهند تا پروتئینهایی تشکیل دهند ، همچنین به عنوان پلی پپتیدها شناخته می شوند.
بسته بندی این مزولایک : ویال ۱۰ml یا ۵ml
پیج رسمی مزولایک در ایران:

https://instagram.com/mesolike.med
وب سایت مرجع مزولایک اسپانیا

http://mesolike.com

وب سایت رسمی مزولایک در ایران:

http://mesolike.ir
تلفن های مشاوره:
۰۹۰۵۷۱۶۰۰۸۰
۰۹۱۹۷۷۰۴۹۰۵
آگهی دهنده
دکتر رستگار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1043394
بازدید : 457
دسته بندی : زيبايي و سلامتي
آگهی دهنده
دکتر رستگار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com