انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت کاسپین آسانبر پارس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 آبان 1400
شرکت کاسپین آسانبر پارس با برند “کاسپین” با همکاری جمعی از فارق التحصیلان رشته‌‏ های مهندسی برق و با مدیریت عاملی آقای علی فریور فعاليت خود را در زمينه صنعت آسانسور و پله برقي در سال 1386 آغاز نموده است و اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت آسانسور با توليد تابلو فرمان آسانسور و سيستم نجات اضطراري همواره تلاش می‏نماید که تا جاي ممکن رضايت مشتريان گرامي را حفظ نماید. استراتژی مدیران شرکت کاسپین همواره در جهت خشنودی کامل مشتریان از کیفیت ممتاز محصولات و خدمات بوده و لذا در این راه تلاش‏های لازمه به عمل می‏آید که هدف آنها ارائه سرویس بالاتر از حد انتظار مشتریان می‏باشد.

طراحی، تولید و تست‌‏ تابلوهای کنترل آسانسور در واحد کارخانه صورت می‏گیرد. تیم طراحی و تحقیق و توسعه (R&D) با بکارگیری نیروهای متخصص این رشته همواره در جهت بروزرسانی دانش و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این صنعت تلاش دارند تا محصولات با کیفیت بالاتر و پیچیدگی‏های کمتر را عرضه بازار نمایند. تیم تولید کاسپین نیز متشکل از پرسنل جوان و با انگیزه و با تجربه کاری بالا همواره بر پایه تولید محصول با بهترین کیفیت تلاش خود را به عمل می‏آورد. کنترل کیفیت محصولات بصورت چند لایه صورت می‏پذیرد به گونه‏ ای که یک ایستگاه کاری بصورت مجزا برای این انجام تست‏های مکانیکال و الکتریکال تابلو در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن در ایستگاه‏های کاری نیز بصورت جداگانه محصولات مورد بررسی و کنترل قرار می‏گیرند و طبق شاخص‏های عملکرد مشخص و استانداردهای تعریف شده مواد اولیه و محصولات نیمه ساخته مورد بررسی دقیق کارشناسان مربوطه قرار می‏گیرد. همچنین طراحی خط تولید به گونه‏ای انعطاف پذیر می‏باشد که با دریافت سفارشات خاص مشتری، بدون هیچ تغییر در خط، در کوتاه‏ترین زمان ممکن و با حفظ استانداردهای لازمه، سفارشات تولید گردد و به دست مشتریان برسد.

ارائه خدمات بموقع و صحیح خدمات پس از فروش محصولات از دیگر برنامه ‏های شرکت می‏باشد و تیم کارشناسان این واحد در شهرهای مختلف آماده رفع نیاز آنها بصورت تلفنی و یا حضوری می‏باشد. با درنظر گرفتن نوع خرابی، قطعات محصول تعمیر، تعویض و یا محصول تست مجدد می‏گردد. همچنین بعد از ارائه سرویس، پیگیری‏های لازم از عملکرد تابلو صورت می‏پذیرد تا از رفع کامل عیب محصول اطمینان کامل حاصل آید.
آگهی دهنده
آقای علی فریور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : همت غرب، خ کاشان جنوبی، خ قائم 9، پلاک 77، طبقه اول
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1044579
بازدید : 195
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
آقای علی فریور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : همت غرب، خ کاشان جنوبی، خ قائم 9، پلاک 77، طبقه اول
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com