انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروشگاه آنلاین فروشگاه مجازی بازار محصولات ایرانی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 آبان 1400
فروشگاه ملی
فروشگاه ملی بزرگترین مرکز عرضه محصولات ایرانی و غیر ایرانی به صورت مستقیم به سراسر ایران می باشد .

این فروشگاه مجازی با داشتن انبار های مرکزی در سراسر ایران اقدام به عرضه مستقیم کالا با بسته بندی تخصصی می نماید .

فروشگاه ملی با همکاری مستقیم تولید کنندگان ایرانی و غیر ایرانی با بررسی اقلام و ثبت کیفیت و مشخصات در سامانه مرکزی https://shop.irpsc.com سیستم خرید و فروش آنلاین یکپارچه را نهادینه کرده است .

ایران بزرگ با داشتن پتانسیل تولید محصولات در رسته های مختلف قابلیت عرضه داخلی و خارجی را دارا می باشد .

فروشگاه ملی آنلاین
فروشگاه ملی آنلاین مرکزی نوین با ساختاری تخصصی در زمینه نمایش محصولات با جزییات تخصصی می باشد .

آنلاین بودن فروشگاه در 24 ساعت روز و هفت روز هفته سیستم مشاوره ای تخصصی قبل و بعد از خرید را برای هم میهنان عزیز فراهم آورده است .

تیم پشتیبانی فروشگاه ملی آنلاین با هدف پشتیبانی از خرید موفق محصولات پاسخ گوی سوالات شما در تمامی زمینه ها می باشد .

خرید و فروش کالا های ایرانی به صورت آنلاین می باشد و محصولات با قیمت های تک فروشی در سامانه بارگذاری شده است و در صورت خرید کلی فاکتور شرکتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که در آن تخفیف لحاظ میشود .

فروشگاه ملی آنلاین بنر اصلی
فروشگاه ملی آنلاین
سایت فروشگاه ملی آنلاین
سایت تخصصی فروشگاه ملی به صورت آنلاین آماده عرضه محصولات ایرانی به سراسر ایران می باشد و به منظور کنترل کیفیت کالا و خدمات بیست و چهار ساعته شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تلفنی شما عزیزان است .

اقدامات تخصصی سایت فروشگاه آنلاین شامل خرید غیر حضوری به صورت مستقیم از محصولات تولید شده در ایران به صورت مستقیم و بدوم واسطه میانی می باشد و با این هدف کاهش قیمت به وضوح قابل مشاهده است .

آدرس فروشگاه ملی آنلاین
دفتر اصلی این مجموعه واقع در قزوین – پونک ، مثلث طلایی ، روبروی درمانگاه محمدزاده می باشد و در ساعات اداری پاسخ گوی حضوری شما عزیزان است .

جهت ارتباط با مدیریت فروشگاه ملی می توانید با شماره های درج شده در لینک https://shop.irpsc.com/elements/pages/contact/ مراجعه نمایید که شامل شماره های تماس ، ایمیل و پیام مستقیم است .

پاسخ گویی تلفنی و پیامکی در 24 ساعته شبانه روز می باشد و تیم پشتیبانی در تمام روز های هفته مشاوره رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد .

فروشگاه ملی بازار محصولات ایرانی
فروشگاه ملی بازار با محصولات ایرانی قابلیت ثبت سفارشات کلی محصولات را دارا می باشد و می توانید به سادگی محصولات بازار ملی را به صورت کلی سفارش دهید و در کمترین بازه زمانی در موقیت مورد نظر شما تحویل بگیرید .

فروشگاه ملی بازار محصولات ایرانی قابلیت ثبت محصولات تولید کنندگان را نیز دارد که قبل از بارگذاری محصولات تیم بازرسی جهت بررسی محصول مورد نظر به موقیت تولیدی و یا مرکز فروش اعزام و با بررسی کیفیت محصول یا محصولات مورد نظر را بارگذاری می نمایند .

آدرس فروشگاه ملی بازار محصولات ایرانی
آدرس دفتر مرکزی ارتباطات واقع در قزوین – مثلث طلایی ، خیابان پیروزی ، روبروی درمانگاه محمد زاده می باشد و برای مشاوره حضوری می توانید در ساعات اداری مراجعه نمایید .

https://shop.irpsc.com/national-store/
آگهی دهنده
فروشگاه ملی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1044609
بازدید : 281
دسته بندی : لوازم هنري
آگهی دهنده
فروشگاه ملی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com