انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

هواساز

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 9 آبان 1400
دمپر
دریچه‌ای با تیغه‌های آلمینیومی که کنترل جریان هوای ورودی، قطع و وصل کردن آن و تغییر جریان هوا، باتوجه به شرایط مورد استفاده دستگاه را از طریق باز و بسته کردن تیغه‌ها عهده‌دار می‌باشد. دمپرها در سایزهای متنوع و حتی به صورت سفارشی نیز ساخته می شوند که با توجه به سایز و خروجی دستگاه می‌توان آن ار سفارش داد. تیغه‌های دمپر بسته به نوع آن می‌تواند بصورت الکتریکی و با استفاده از یک موتور یا بصورت مکانیکی و با استفاده از نیروی دست باز و بسته شده و تنظیم شوند.
فیلتر
در هواساز معمولا از چند لایه فیلتر استفاده می‌شود که عملکرد آن‌ با توجه به جنس و شکل بکار رفته در فیلتر متفاوت است. ابتدا برای تصفیه ذرات درشت‌تر از فیلتر فلزی، که قابلیت شستشو را نیز دارد و سپس برای تصفیه قوی‌تر و جلوگیری از ورود ذرات ریزتر از فیلتر پارچه‌ای استفاده می‌شود و هوای تازه و بدون هیچ گونه ذرات اضافی و گرد و غبار وارد سیستم می‌گردد. به این ترتیب هوای تازه و صاف به سمت کویل حرکت می‌کند.
کویل
در فصول گرم سال هوای صاف و تازه پس از عبور از چند فیلتر از میان فین‌های کویل آب سرد (یا مبرد) خنک شده و در فصول سرد از میان فین‌های کویل آب گرم نیز عبور کرده گرم می‌شود. به این ترتیب جریان هوا با دمای مناسب و دلخواه آماده پرتاب است.
فن
هوای گرم یا سرد تمیز که در مرحله قبل از کویل عبور کرده و به دمای مورد نظر رسیده توسط فن هوادهی از درون کانال‌های نصب شده به فضاهای مختلف ساختمان هدایت می‌گردد. معمولا در مواقع لزوم ، عمل تنظیم رطوبت هوا نوسط بخار یا آب در داخل هواساز و قبل از عبور جریان هوا از کویل صورت می‌گیرد.
به طور کلی در هواساز، هوای تازه و هوای برگشتی از ساختمان پس از اختلاط از فیلتر آلومینیومی اولیه عبور کرده و در تابستان با عبور از میان فین‌های کویل آب سرد (یا مبرد) خنک شده و در زمستان نیز با عبور از میان فین‌های کویل آب گرم (یا بخار)، گرم می شود. سپس این هوا توسط فن هوادهی از درون کانال‌های نصب شده تا فضاهای مختلف ساختمان هدایت می گردد. همچنین عمل رطوبت زنی هوا توسط آب یا بخار در داخل هواساز و قبل از کویل سرمایش یا گرمایش و توزیع هوا در کانال‌ها در مواقع لازم انجام می پذیرد.
0253168
02177600881
02177600293
industrial-refrigeration.ir
آگهی دهنده
بوران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1044720
بازدید : 273
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
بوران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com