انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویدیمو بهترین اپلیکیشن فیلم و سریال در موبایل

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 11 آبان 1400
برنامه ویدیمو یکی از اپلیکیشن های موبایلی ایرانی است که امکان تماشا و دانلود فیلم و سریال های مختلف را فراهم می‌کند. در این اپلیکیشن مذکور آرشیو کاملی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که فیلم و سریال های مختلف با توجه به ژانرشان دسته بندی شده‌اند این مسئله بسیار کاربردی است. خوشبختانه برنامه مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و به راحتی از اپ استور و کافه بازار قابل دانلود خواهد بود. همچنین برنامه از قابلیت جستجوی فیلم و سریال های مورد علاقه کاربر هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

در اپلیکیشن ویدیمو این امکان را به شما می دهد که برنامه مورد علاقه خود را به فهرست «علاقه‌مندی» اضافه کنید تا در آینده راحت‌تر به آنها دسترسی داشته باشید.لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کاملاً رایگان برای تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند در وب سایت ویدیمو و همچون گوگل پلی استور قابل دسترسی، دانلود و استفاده است.

ویدیمو  آرشیوی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های سینمای ایران و جهان است که به راحتی برای تماشا در اختیار شما قرار گرفته است. یکی از برترین امکانات این محصول هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا بتوانید بدون نگرانی و بی‌وقفه فیلم ببینید یا در صورت تمایل دانلود نمایند.
آگهی دهنده
serwa
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1045021
بازدید : 434
دسته بندی : نرم افزار موبايل
آگهی دهنده
serwa
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com