انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کتاب راه آزمون نظام مهندسی برق-نظارت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 آبان 1400
) فیلم آمادگی آزمون نظام مهندسی برق – نظارت:

این فیلم کلاس درسی کاملی برای آموزش مبحث ۱۳، مبحث ۱۵، راهنمای مبحث ۱۳ و نشریه ۱۱۰ است ( فیلم آمادگی آزمون نظام مهندسی برق نظارت).
۲) کتاب راه آزمون نظام مهندسی برق-نظارت:

آموزش کامل به همراه حل تشریحی تمامی پرسش ها به صورت طبقه شده از آذر ۷۳ تا آخرین آزمون مطالب مبحث ۱۳، مبحث ۱۵، راهنمای مبحث ۱۳ و نشریه است ( کتاب راه آزمون نظام مهندسی برق نظارت).
۳) کتاب تشریح پرسش های آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی:

پاسخ تشریحی پرسش های آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی به منظور مرور و جمع بندی ( کتاب تشریح پرسش های آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی).
۴) کتاب واژگان کلیدی تاسیسات برقی:

این کتاب، کلیدواژه تمامی منابع آزمون نظام مهندسی برق نظارت (شامل اخلاق حرفه ای، مباحث ۱، ۲، ۳، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱ و ۲۲، مقررات ملی، کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث ۱۳) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه ۱۱۰) را به همراه شماره آیین نامه دارد ( کتاب واژگان کلیدی تاسیسات برقی).
۵) کتاب میکرو تاسیسات برقی:

قسمت های برقی منابع عمومی آزمون نظام مهندسی برق نظارت (شامل قانون نظام مهندسی و مباحث ۱، ۲، ۳، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱ و ۲۲) به همراه پرسش های طبقه بندی شده در این کتاب قابل مشاهده است ( کتاب میکرو تاسیسات برقی).
۶) آزمون های آزمایشی نظام مهندسی تاسیسات برقی:

چهار دوره آزمون آزمایشی برای شبیه سازی آزمون با هدف انتقال ریزه کاری های خاص در طراحی سوالات با پاسخ تشریحی (برای مشاهده آزمون های آزمایشی نظام مهندسی تاسیسات برقی لطفا اینجا کلیک کنید).
۷) رفع اشکال تلگرامی

امکان رفع اشکال آنلاین توسط مدرس دوره و مولف کتابها فقط ویژه داوطلبانی که بسته طلائی را خرید کرده اند.


طرح تضمینی

طرح فروش اول این بسته به صورت تضمینی است، این طرح دارای چهار ویژگی منحصر بفرد است:
۱- تضمین قبولی:

در صورتی که داوطلب، با خرید بسته، موفق به قبولی در آزمون نظام مهندسی برق نظارت نشود، ۲۱ تا ۷۰ وجه پرداختی از بابت بسته عودت داده می شود. برای مشاهده شرایط عودت وجه در صورت عدم قبولی کلیک کنید.
۲-تضمین کیفیت:

این بسته دارای گارانتی کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت از کیفیت، ۶ روز بعد از استفاده می توانید بسته را پس داده و کل هزینه را دریافت کنید. برای مشاهده نحوه عودت بسته در صورت عدم رضایت، کلیک کنید.
۳-پرداخت اقساطی:

می توانید این بسته را به ارائه چک خریداری نمایید، اما در صورت خرید نقدی از هدیه ویژه برخوردار می‌شوید. برای مشاهده نحوه پرداخت با چک کلیک کنید.
۴-آپدیت رایگان:

در صورتیکه داوطلبان با وجود خرید بسته طلایی، موفق به قبولی نشوند، پاسخ تشریحی سوالات آزمونی که موفق به قبولی نشده اند، رایگان داده می‌شود. برای مشاهده نحوه دریافت آپدیت رایگان کلیک کنید.
آگهی دهنده
آکادمی کریمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1046908
بازدید : 239
دسته بندی : فني و حرفه اي
آگهی دهنده
آکادمی کریمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com