انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش چاله کن - فروش گود کن

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 26 دي 1402
چاله کن بنزینی برند دنیز 63 سی سی با مته به قطر 25 سانت
امکان ارسال بار به سراسر کشور و کلیه نقاط ایران وجود دارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه هایی به وجود آمده اند که زندگی بشر را راحت تر کرده است، یکی از این دستگاه های ساخته شده، دستگاه چاله کن می باشد. همیشه در کارهای عمرانی و امور کشاورزی به این دستگاه نیاز می باشد، به دلیل آن که حفر و کندن چاه به صورت سنتی هم کار سختی است و هم چنین بسیار زمان بر می باشد. لازم به ذکر است که در این مقاله از وب سایت نیکا کورپ به بررسی دستگاه چاله کن می پردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات لازم و کافی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
دستگاه چاله کن :
باید بیان شود که حفر چاه همیشه به روش دستی با ابزارآلات سنتی امکان پذیر نمی باشد و همان گونه که بیان شد، امری زمان بر و سخت است. گاهی اوقات نیاز به یک سری وسایل جدید و مدرن می باشد که با عرق ریختن کمتر و صرف انرژی کمتر و البته در بازه زمانی کمتری بتوان رو به کَندن چاله یا حفر آن آورد.
حفر یا کندن چاله در صنعت کشاورزی به منظور موارد زیر، مورد استفاده قرار می گیرد :
ایجاد کود دهی
جای گذاری میله
فنس کشی
در بسیاری از موارد به جهت کاشت نهال و...
بنابراین حفر یا کندن چاله یکی از راه های جدایی ناپذیر هر کشاورز و باغبانی به شمار می آید. اما سوال اینجاست که آیا یک کشاورز یا باغبان در این راستا می بایست دائما با ابزارآلاتی نظیر بیل و کلنگ و اعمال فشار همراه شود تا بتواند چاله ای را برای محقق گرداندن هدف خویش حفر نماید؟
در پاسخ بایستی اذعان داشت که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت چنین کاری دیگر منسوخ شده یا دست کم می توان گفت که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که امروزه ابزارآلات کشاورزی همگام با پیشرفت های روز دنیا نیز مدرنیته گشته اند. یکی از همین ابزارآلات مدرنیته صنعت کشاورزی؛ چاله کن موتوری می باشد .
چاله کن موتوری یکی از آن دستگاه است که در امور کشاورزی به کمک انسان ها آمده و سبب شده تا کارها بسیار سریع تر و راحت تر انجام گیرند. در ادامه به معرفی اجمالی آن خواهیم پرداخت تا به طور کلی با این وسیله کارآمد و مفید در صنعت کشاورزی و باغبانی بیش از پیش آشنایی صورت گیرد.
چاله کن موتوری یک دستگاه مورد نیاز هر کشاورز:
چاله کن موتوری همان طور که از نام آن کاملا واضح و هویداست؛ دستگاهی است که به منظور حفر یا کَندن چاه در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد که یک کشاورز با حفر چاه اهداف خود را می خواهد محقق سازد. این دستگاه به شکل موتوری می باشد. به این صورت که با استفاده از موتورهای دو زمانه می تواند با قدرت و سرعت بیشتری انواع گودال ها و چاله ها را به وجود آورد تا از طریق آن ها بتوان رو به اعمالی همچون کوددهی و کاشت نهال و... آورد.
کارشناس فروش ذوقی.
آگهی دهنده
ارژنگ ذوقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس دفتر مرکزی: کرج، مهرشهر، فاز 4، بلوار گلها، نبش خیابان 413 غربی، پلاک 30 تجاری دفتر مرکزی شرکت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1048442
بازدید : 298
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
ارژنگ ذوقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس دفتر مرکزی: کرج، مهرشهر، فاز 4، بلوار گلها، نبش خیابان 413 غربی، پلاک 30 تجاری دفتر مرکزی شرکت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com