انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مبلمانشهری بتنی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 11 دي 1400
شرکت مهندسی باز توسعه شهری پایدار تولید کننده مبلمان شهری بتنی با نام تجاری باز و آرمان از جنس بتن خود تراکم gfrc مقاوم شده با الیاف . به دلیل مقاومت بسیار زیاد و کیفیت بالا در مقابل عوامل جوی بسیار بادوام و طول عمر بهره برداری بالا دارد .
شرکت با تولید محضولات منحصر به فرد ، آمادگی خود را جهت همکاری در پروژه های در دست اقدام شهرداریها . دهیاریهای سراسر کشور و سازمانهای مرتبط دولتی و خصوصی اعلام می دارد و ذیلا" مشخصات فنی کلی، تنوع تولیدات و فهرست محصولات بشرح ذیل می باشد :
در ساخت این محصولات:
مقاومت بتن : 600 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
رنگ المانها حاصل فراوری مواد معدنی است و از پیگمنت شیمیائی استفاده نمی شود ، به همین دلیل رنگ پریدگی وجود ندارد .
بتن مورد استفاده جهت ساخت قطعات کاملا" همگن بوده و رنگ و بافتی که دیده میشود منحصر به سطح قطعه نیست .
غیر از کفپوش تمام محصولات مسلح و اکثرا" یکپارچه میباشند .
کلیه محصولات در یک قالب و یکپارچه ساخته میشوند .
همانند مبلمان داخل منزل فقط جانمائی در پلان محوطه صورت می گیرد سپس نیمکت و سایر المانهای مبلمان شهری تولید شده در محل در جای تعیین شده قرار داده می شود .
اغلب نیاز به اجرای فونداسیون ندارد و به دلیل وزن بالا (وزن مخصوص 2300 کیلوگرم بر متر مکعب ) قابل سرقت و جابجائی توسط تخریبگران شهری نیست .
دارای مشخصه های مکانیکی و مقاومت سایشی بالا بوده و پس از طی پروسه تولید و عمل آوری ، ساب به روش دستی و ماشینی و نهایتا دو لایه رزین اجرا می گردد که تقریبا" بتن را ضد لکه نموده ودر مقابل کلیه عوامل جوی مانند باران های اسیدی ، نفوذ رطوبت و یخ زدگی مقاوم و غیر قابل نفوذ می نماید.
این بتن شوره نمی زند ، چرک نمی شود و در صورت شعار نویسی با بنزین و سایر حلالها قابل شستشو می باشد.
محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع:
گلدان ،گلجا ، فلاورباکس نیمکت ، میز و میزشطرنج و میز پینگ پنگ، بولارد ، استند و استاپرهای ترافیکی ، سطل زباله ، پایه چراغ و پرچم و مجسمه ، کفپوش و پادرختی ، پارکینگ دوچرخه ایستگاه اتوبوس ، آلاچیق ، باربیکیو و ... می باشد . از دیگر کاربردها در معماری داخلی : شومینه و کباب پز و متعلقات ، انواع میز وصندلی ، مبلمان محوطه سونا و سالن های بدن سازی و سالن های ورزشی و میزهای کافی شاپ می باشد . قابلیت ترکیب با چوب ، سرامیک ، شیشه و فلز ، امکان تعبیه انواع چراغ و نورپردازیهای مستقیم و غیر مستقیم دامنه وسیعی از محصولات را تعریف می نماید و طرح های اختصاصی و سفارشی نیز قابل ساخت می باشد.
آگهی دهنده
مهندس محمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1050734
بازدید : 239
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
مهندس محمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com