انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه مواد استخراج طلا سدیم متابی سولفید ، بوره ، بوراکس ، سدیم کربنات ، دی متیل گلی اکسیم

آگهی ویژه
بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
شرکت دانش بنیان زیست آزما
فروش ویژه مواد استخراج طلا سدیم متابی سولفیت کلرید قلع، کلرید مس، سولفت آهن، اسید نیتریک، اسید کلریدریک، سیانید، محلول سدیم سیانید، اسید سولفوریک، تیزاب سلطانی، هیدروژن پروکسید، اوره، سولفونیک اسید، سدیم هیدروکسید، بوره، بوراکس، سدیم کربنات، امونیوم کلرید، سدیم کلرات، پودر روی، پودر، آلومینیوم، دی متیل گلی اکسیم و...
سدیم متابی سولفیت، سدیم بی سولفیت، سدیم پیروسولفیت، دی سدیم متا بی سولفیت، کلرید قلع، کلرید مس، سولفت آهن، اسید نیتریک، اسید کلریدریک و..
یکی از موارد اساسی در ارتباط با این ترکیبات شرایط ویژه نگهداری این مواد می باشد. اگر ظرفی که محلول این ماده در آن قرار می گیرد به طور کامل عایق بندی نشده باشد به سرعت با بخار هوا ترکیب شده و اکسید می شود. اگر شرایط نگهداری نامناسب باشد رطوبت جذب شده به تشکیل دانه های سخت منجر می شود.
متابی سولفیت سدیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول Na2S2O5 است. همچنین به عنوان سدیم پیروسولفیت و سدیم دی سولفیت شناخته می شود. Na2S2O5 یک ترکیب یونی است که حاوی کاتیون سدیم (Na +) و آنیون متابیسولفیت (S2O52-) است. در حالت استاندارد خود ، متابی سولفیت سدیم به صورت یک پودر سفید یا سفید مایل به زرد وجود دارد . این ترکیب بوی کمی تندی شبیه به دی اکسید گوگرد دارد.
کاربرد در استخراج طلا
بعد از آن که طلا داخل تیزاب سلطانی حل می شود از متابی سولفیت سدیم و یا سولفات آهن آزمایشگاهی جهت رسوب دادن طلا استفاده می شود. در نتیجه این ماده شیمیایی نقش مهمی در فرایند استخراج طلا ایفا می کند.
متابی سولفیت سدیم SMB یا بی سولفیت سدیم عمومی ترین پودر بازیابی طلا از محلول های اسیدی می باشد که می توان آن را به عنوان ته نشین کننده اختصاصی طلا نام برد. این پودر در واکنش با محلول های اسیدی حاوی طلا تولید گاز SO2 نموده و احیای طلا را نتیجه می دهد.
در محلول تیزاب سلطانی برای احیای طلا ابتدا اسید نیتریک اضافی محلول را با استفاده از روش های مرسوم خنثی سازی می کنیم و بعد به اندازه ی ۴ برابر طلای موجود در محلول متابی سولفیت سدیم ( بسته به خلوص متابی سولفیت) اضافه می کنیم در صورت خنثی سازی مناسب اسید نیتریک پس از چند دقیقه محلول تغییر رنگ داده و به تیره متمایل می شود.
اضافه کردن آب و رقیق سازی محلول بعد از خنثی سازی و قبل از اضافه کردن متابی سولفیت توصیه می شود.
سولفات آهن دو ظرفیتی (فرو سولفات و ( زاج سبز)) ترکیبی است با فرمول شیمیایی FeSO4.7H2O که بسته به pH می تواند به صورت کریستال های آبی یا سبز رنگ تولید گردد. در حالت عادی هفت مولکول آب در ترکیب سولفات آهن موجود می باشند و در صورت خشک شدن می تواند شش مولکول آب را از دست داده و تبدیل به پودر سفید رنگ تک آبه (منو هیدرات) شود یک پودر سبز رنگ و کریستالی می باشد که برای رسوب دادن طلا از محلول تیزابی استفاده می شود. این ماده شیمیایی با محلول کلرید طلا واکنش می دهد و گاز دی اکسید گوگرد تولید می کند که این گاز باعث رسوب کردن طلا از محلول می شود. معایب سولفات آهن می توان به ته نشینی غیر سایر فلزات اشاره کرد.
با اضافه کردن این پودر به تیزاب سلطانی طلا،پلاتین و پالادیوم هم ته نشین میشود. از بین بردن اسید نیتریک اضافی نیز در این روش انجام شود. کنترل ph الزامی نیست و محلول کمی اسیدی باید باشد. در رسوب دادن با روی این را بدانید که طلا در کف ته نشین نمیشود بلکه با پودر روی به صورت کف در سطح محلول میماند که باید با استفاده از کاغذ صافی طلا را برداشت کنید. بعدا با استفاده از اسید نیتریک طلا را خالص کنید
گوشه ای از خدمات شرکت :
فروش متا بی سولفید سدیم برای استخراج طلا
فروش سولفات آهن برای استخراج طلا
فروش کلرید قلع برای استخراج طلا
فروش مواد شیمیایی برای استخراج طلا

ادرس: دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز رشد شماره 5
تلفن تماس: 09152417830 و 05138767357
آگهی دهنده
شرکت دانش بنیان زیست آزما
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1050851
بازدید : 1528
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
شرکت دانش بنیان زیست آزما
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com