انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پرچم بادبانی - ساحلی همراه با پایه گرانولی و آهنی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
شرکت تولیدی تک پرچم با تکیه بر تجربیات دیرینه و به کارگیری ماشین آلات نوین روز در زمینه تولید پرچم مفتخر است آمادگی خود را جهت همکاری با ارگانها و موسسات و شرکتها و کارخانجات اعلام نماید.
شرکت تک پرچم مفتخر است اعلام کند که با استفاده از دستگاه دیجیتال پیشرفته و مدرن که یکی از روشهای تولیدی این شرکت که به علت وقت گیر بودن چاپ دستی و نیز محدودیت های چاپ شابلون جهت سفار شات فوری و طرح ها با رنگهای متنوع(بدون محدودیت رنگ) بسیار کارا و قدرتمند می باشد
چاپ و تولید انواع پرچم های تشریفات و اهتزاز و رومیزی بدون محدودیت در رنگ و با هر تیراژ حتی یک عدد در اسرع وقت همراه با پایه درجه یک و با قیمت مناسب با ارسال به تمام نقاط کشور. هنگامی که شما جلسه ای مهم دارید.زمانی که همایش و سمیناری دارید. هرگاه که در نمایشگاهی غرفه دارید,بطور حتم پرچم سازمان شما در موفقیت تان نقش بسزایی خواهد داشت. ما آماده ایم که در این امر مهم به شما یاری برسانیم. چاپ و تولید فوری پرچمهای گوناگون در هر رنگ و هر اندازه در کار ما تنوع رنگ مفهومی ندارد,تیراژ بی معنی است و زمان در اختیار ما است . در صورت تمایل می توانید از وب سایتهای دیگر شرکت از طریق لینکهای زیر دیدین فرمائید .
آگهی دهنده
تک پرچم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1051304
بازدید : 341
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
تک پرچم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com