انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تیغ جراحی سوان مورتون

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 19 دي 1400
تیغ جراحی سوان مورتون

دسته های تیغ جراحی با جنس نیکل و بعضی اندازه های خاص آنها با جنس فولاد ضد زنگ موجود می باشند. تمامی دسته های تیغ جراحی به طور جداگانه پیچیده شده اند. دسته جراحی خوش دست B3 سبک و قابل تنظیم و ضد زنگ بوده و در بسته های پلاستیکی یک عددی عرضه می گردد.


شرکت سوان مورتون در سال 1932 در شهر شفیلد انگلستان تاسیس شد و در زمینه ساخت تیغه های جراحی، چاقو جراحی و دسته تیغ جراحی به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید تیغ جراحی در دنیا تبدیل شده است. نام این شرکت برای کیفیت بالا، دقت بالا، تطبیق پذیری و قابلیت بالای اطمینان در سراسر جهان معروف شده و در بین پزشکان محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.


سوان مورتون انتخاب بسیاری از جراحان جهان است، طیف وسیعی و متنوعی از محصولات شامل تقریبا 70 نوع از تیغه های جراحی مختلف و 30 دسته متفاوت است که به طور گسترده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی، جراحان، پزشکان عمومی، پرستاران و همچنین پزشکان در زمینه های مرتبط دندانپزشکی، جراحی پاتریشی و دامپزشک مورد استفاده قرار میگیرد.


شرکت سوان مورتون تیغ جراحی خود را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان صادر میکند و از طریق شبکه وسیعی از توزیع کنندگان خارجی را که از پایه محلی مشتری استفاده میکنند فراهم و پشتیبانی می کند و به همین خاطر سوان مورتون سطح خدمات بالایی در استاندارد را در همه زمان ها حفظ کرده است. در ایران نیز شرکت آسان مدیکال و خزرمدیکال و ... شرکت های توزیع کننده این محصول هستند که میتوانند محصولات شرکت سوان مورتون را تامین کنند.
آگهی دهنده
آران طب توران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1051610
بازدید : 180
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
آران طب توران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com