انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گروه عطر کامران

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 21 دي 1400
Kamran, [۱۰/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۵۲ ق.ظ]
🔸امروزه با گران شدن عطر های اصل و اورجینال متاسفانه شاهد رشد عطرهای بی کیفیت و تماما شیمیایی و بیشتر تقلبی هستیم که صد البته به هیچ عنوان برای هدیه دادن مناسب نیستند .
🔸گروه عطر کامران با سابقه ده ساله در زمینه فروش و پخش انواع عطر های صد در صد اصلی ( دقیقا کالایی که در فری شاپ ها و فروشگاه های معتبر به فروش می رسد ) این مشکل را با بازبینی جدیدی حل کرده است . زین پس می توانید عطر اصل خود را در حجم های کمتر صد در صد مستقیم از شیشه اورجینال تهیه کنید . که به این محصول جدید "دکانت یا دستریز" گفته می شود .
🔸گروه عطر کامران همچنین با دقت در بسته بندی تمیز و شیک از دکانت ها یک پک هدیه جالب ساخته است که بسیار برای هدیه دادن مناسب است . برای همین موضوع میتوان از دکانت ها به عنوان عیدی و هدیه های تبلیغاتی نیز استفاده کرد . همچنین میتوان برای تیراژ های بالا طراحی و لیبل جعبه اختصاصی نیز برای سازمان ها و ادارات و شرکتهای بزرگ استفاده کرد .
🔸از مزیت دیگر دکانت ها اینست که شرکت ها میتوانند با ارائه اطلاعات سطحی از سن ، جنسیت ، نوع فعالیت و نوع پوشش کارمندان خود ، دکانت های هدیه را کاملا مخصوص آن نفر به صورت کاملا سفارشی و متفاوت از دیگران سفارش دهند ، بدین معنی که هر بسته هدیه بنا بر سلیقه هدیه گیرنده کاملا سفارشی بسته بندی می شود که بسیار زیبا و هدیه ای شخصی سازی شده می شود .
🔸همچنین توجه داشته باشید دیگر محصولات عطر از جمله عطرهای اصل آکبند و پلمب نیز جهت ارائه به صورت تک و عمده موجود می باشد .
✅"گروه عطر کامران" اصالت یکایک اجناس فروخته شده را به صورت صد در صدی تضمین می نماید .
آگهی دهنده
کامران نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1051900
بازدید : 244
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
کامران نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com