انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مطب زیبایی توژ بوتاکس،لیزر ارائه بهترین خدمات زيبايي با قیمت بسیار مناسب

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 21 دي 1400
💫 مرکز زیبایی توژ 💫

✅ ارائه مزونیدلینگ دور چشم غیر تهاجمی با متد آکادمی فی اروپا
با تزریق مواد مزوتراپی به ناحیه پوست سر، میتوان فولیکولهای مو را تقویت کرد و به رشد موهای جدید کمک کرد. در این روش، مسیر عبور جریان خود در سر بهبود پیدا کرده و با کاهش سبوم اطراف فولیکولهای مو، میزان پروتئین wnt افزایش پیدا کرده و میزان فولیکول پوست سر، افزایش پیدا میکند.
علاوه بر این، مواد مغذی مزوتراپی از طریق میکروپانچ های ایجاد شده وارد پوست شده و به رشد بهتر فولیکول و تقویت مو، کمک میکند.

✅ خدمات تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس از جمله روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است و به عنوان روشی ایمن و موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های اطراف چشم بیشترین کاربرد را دارد. البته برای رفع خطوط بقیه‌ی بخش‌های صورت مثل خط اخم یا خطوط افقی پیشانی هم می‌توان از طریق تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کرد
در مرکز زیبایی توژ تمامی پزشکانی که تزریق بوتاکس انجام می‌دهند، دوره‌های لازم را گذرانده و صلاحیت انجام این کار را دارند. به علاوه مرکز زیبایی توژ تمامی مجوزهای لازم برای ارائه انواع خدمات درمانی را از وزارت بهداشت دریافت کرده است.
نکته بسیار مهم این است که تزریق بوتاکس باید حتماً تحت نظر پزشک متخصص صورت بگیرد تا هم دوز مصرف ماده مورد استفاده، دوز ایمنی باشد و هم از مواد باکیفیت و استاندارد استفاده شود. تزریق در آرایشگاه‌ ها یا توسط افراد غیر متخصص، می ‌تواند فلج بیش از حد عضلات ناحیه مورد نظر، عفونت، پارگی رگ‌ ها، خون ‌مردگی یا عوارض بسیار زیاد دیگری را برای بیمار در پی داشته باشد حتی ناراحتی های تنفسی و مرگ ولی در صورتی که از بوتاکس های مطمئن استفاده شود، از ایمن ترین عمل های زیبایی هستند. نکته دیگری که در زمان تزریق بوتاکس باید به آن توجه نمود استفاده از برندهای بوتاکس مناسب می باشد.

✅ ارائه خدمات ماساژ درمانی
افراد از ماساژ درمانی برای بهبود انواع مشکلات مرتبط با سلامتی استفاده می‌کنند. از مزایای این روش درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
کاهش درد؛ توان‌بخشی در آسیب‌های ورزشی؛ کاهش استرس؛ افزایش تمدد اعصاب؛ کنترل اضطراب؛ کنترل افسردگی؛کمک به بهبود وضعیت عمومی سلامتی.

✅ انجام پلاسما جت بینی
فرم نامناسب بینی می­تواند ما را به فکر اصلاح نقص‌های آن بیندازد. راهکارهای بسیاری در این زمینه جهت رسیدن به فرم دلخواه بینی وجود دارد. در حال حاضر یکی از روش‌هایی بسیار محبوب در این زمینه، پلاسما جت بینی نام دارد. هر شخصی می­تواند از این تکنولوژی برحسب نیاز خود بهره گیرد. این روش بدان جهت طرفداران بسیاری پیدا کرده است که علاوه بر نتایج بسیار خوب، هزینه‌های بسیار پایینی نسبت به سایر روش­‌های جراحی دارد.

✅ انجام آر اف فرکشنال جهت کمرنگ شدن جای جوش و شفاف شدن پوست
در آر اف فرکشنال دراثر گرما و ضربه های ظریف امواج رادیویی در لایه درم ، پوست به تولید پروتئین کلاژن و الاستین وادار خواهد شد که بدین ترتیب سلول های پوستی شروع به ترمیم و بازسازی لایه سطحی پوست ( اپیدرم ) خواهند کرد و همزمان با کلاژن سازی در لایه درم ، اسکار حاصل از جای زخم و بخیه ها ؛ شروع به ترمیم شدن خواهد کرد .
آگهی دهنده
مطب زیبایی توژ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1051956
بازدید : 391
دسته بندی : كلينيك زيبايي
آگهی دهنده
مطب زیبایی توژ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com