انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه آبگیر سانتریفیوژ

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 3 اسفند 1401
از دستگاه آبگیر (رطوبت گیر) سانتریفیوژ در خطوط تولید سبزی خشک، سبزی خرد شده، بسته بندی سبزی خوردن، خط تولید سالاد و پیاز داغ به منظور جداسازی آب سطح محصولات استفاده می شود.
آبگیر سانتریفیوژ معمولا در مرحله بعد از شستشو قرار می گیرد و آب یا روغن اضافه موجود در سطوح محصولات را خشک می کند و موجب شده تا این دستگاهی ضروری در کناردستگاه شستشوی میوه و سبزی باشد.
عملکرد سانتریفیوژ سبدی به شکلی است که با کمک نیروی گریز از مرکز و سرعت بالای چرخشی دستگاه حین کار، آب ناشی از شستشوی سبزیجات یا میوه ها و روغن اضافه محصولات سرخ شده بعد از خروج از سرخ کن، را کاملا گرفته و خشک می کند. این عملیات مانع از فساد محصولات و افزایش طول عمر آن ها می شود.

دستگاه ابگیر سبزی با سبد ثابت
دستگاه آبگیر سانتریفیوژ با سبد ثابت دارای درامی مشبک است که داخل مخزن اصلی دستگاه قرار دارد و قابلیت خارج کردن از دستگاه را ندارد. همچنین این درام مشبک یا سبد از جنس استنلس استیل بوده تا در طول مدت دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود.
روش کار دستگاه آبگیر سبزی با سبد ثابت به این شکل است که سبزیجات، میوه و صیفیجات خرد شده و شسته شده یا محصولات سرخ شده را درون مخزن دستگاه ریخته و به مدت حداکثر 3 دقیقه دستگاه را روشن می کنیم تا آب اضافه حاصل از شستشو و یا روغن حاصل از سرخ کردن، را گرفته و بعد از خاموش شدن دستگاه، محصول را از مخزن خارج می کنیم.



دستگاه آبگیر سانتریفیوژ با سبد متحرک
دستگاه آبگیر سبد متحرک مجهز به سبد پلاستیکی قابل جدا شدن از دستگاه است. به این شکل که محصولات را داخل سبد می ریزیم و هر بار بعد از انجام عمل آبگیری، سبد را به راحتی از دستگاه جدا و محصول را خارج می کنیم.
این دستگاه به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن عمل آبگیری یا روغن گیری را انجام می دهد. مزیت این دستگاه با سبد متحرک نسبت به سبد ثابت این است که در طولانی مدت دچار فرسایش نشده و هنگام چرخش دستگاه با سرعت بالا دچار شکستگی نمی شود و ماندگاری بالاتری دارد.
جنس بدنه دستگاه آبگیر سانتریفیوژ به علت تماس مداوم با آب باید استنلس استیل مقاوم به پوسیدگی و ضد زنگ باشد.
قیمت دستگاه آبگیر سانتریفیوژ
برای اطلاع از قیمت دستگاه آبگیر سانتریفیوژ و دریافت اطلاعات و مشخصات دقیق تر و کاتالوگ و فیلم عملکرد دستگاه با مشاوران فروش شرکت نیکوپک تماس حاصل فرمایید.
آگهی دهنده
جواد نیکوکار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1054747
بازدید : 270
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
جواد نیکوکار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com