انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کدام برند از پلاسما جت؟ پلاسنتیلا یا پلکسر

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 26 فروردين 1403
برای خرید پلاسماجت کدام برند را انتخاب کنم؟ پلاسنتیلا یا پلکسر
دستگاه پلاسماجت:
آذرخش، رعد و برق یا صاعقه، این انرژی بسیار زیاد چندین سال قبل مورد توجه پزشکان ایتالیایی قرار گرفت و با استفاده از توانایی‌های مهندسی، این انرژی ویرانگر، کنترل و در اختیار علم پزشکی از جمله شاخه زیبایی پزشکی قرار گرفت و نتیجه آن ساخت دستگاه پلاسماجت بود. این دستگاه با توجه به انرژی گرمایی بسیار بالایی که در حالت پلاسما تولید می‌کند این توانایی را دارد که آب میان بافتی سلول های بدن انسان را تبخیر و عمل جوانسازی را بدون اینکه کوچکترین جراحتی بر روی سطح پوست ایجاد کند انجام دهد. دستگاه‌های دیگری که برای جوانسازی و لیفت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند آب میان بافتی بدن را به دمای 65 تا 75 درجه سانتی گراد می رسانند و عمل جوانسازی را انجام می‌دهند ولی با استفاده از انرژی که پلاسماجت تولید می‌کند آب میان بافتی به دمای تبخیر می‌رسد و سبب جوانسازی قطعی پوست می‌شود. از این دستگاه جهت جوانسازی و لیفت، رفع خال و زگیل، برطرف کردن جای خال و جوش و همچنین استریا و استرچ مارک و همچنین رفع خطوط گردنی و پنجه کلاغی استفاده می‌شود. کارهای منحصر به فردی که تنها با استفاده از دستگاه پلاسما جت قابل انجام است و سایر دستگاه‌های جوانساز قادر به انجام آن نیستن رفع پف زیر چشم، لیفت پلک بالا، بلفاروپلاسی و کوچک کردن بینی‌های گوشتی می‌باشد که کوچک کردن بینی‌های گوشتی با هیچ عمل زیبایی به ظرافتی که بوسیله پلاسما جت می‌شود نیست.
روش پلاسماجت روشی کم‌خطر و کم عارضه است که از آن می‌توان برای درمان و رفع انواع آسیب‌های پوستی استفاده کرد. درمان با استفاده از این روش بدون درد بوده و نتایج آن در زمان کوتاه‌تری نسبت به دیگر روش‌ها قابل تشخیص خواهند بود. استفاده از روش پلاسماجت محدودیت سنی ندارد و هیچ حساسیتی در فرد داوطلب ایجاد نمی‌کند. این روش را می‌توان برای هر فردی با هر رنگ پوستی استفاده کرد. نوع پوست افراد ممکن است در زمان اثرگذاری پلاسماجت موثر باشد اما نمی‌تواند مانع اثرگذاری آن شود.
مقایسه قدرت پلاسماجت پلاسنتیلا و پلکسر:
با توجه به اینکه هر دو دستگاه ساخت ایتالیا هستند، هر دو دستگاه دارای قدرت بسیار بالای در جوانسازی پوست می باشند و هر دو دستگاه از تکنولوژی ساخت بسیار بالای برخوردار هستند که توانایی تبخیر آب میان بافتی را دارند و هر دو دستگاه مشخصه‌های اصلی یک پلاسماجت خوب که اولا تولید نور بنفش( نه نور زرد رنگ که سبب کربنیزه شده و در اصطلاح معروف PIH شدن پوست می‌شود) و مشخصه بعدی پلاسماجت مرغوب تولید نقطه اثر سفید بعد از اثر بر روی پوست است را دارا می باشند.
همچنین مشخصه بسیار مهم در آزمایش یک پلاسماجت خوب تولید شات به مدت طولانی و بدون قطعی برای عمل بلفاروپلاسی می‌باشد که هر دو دستگاه توانایی بسیار بالایی در تولید شات به مدت تولانی مدت، بدون افت کیفیت شات و توان را دارند. هر دو دستگاه داری هندپیس پلاسماجت جهت انجام جوانسازی و سایرکارهای زیبایی و هندپیس لیفت و اوزونتراپی می‌باشند.
مقایسه عمر مفید پلاسماجت پلاسنتیلا و پلکسر:
با توجه به اینکه هر دو دستگاه با استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از قطعات بسیار قدرتمند و با کیفیتی ساخته شده‌اند از هر دو دستگاه می‌توان برای ساعت های متمادی و سالیان زیادی بدون بوجود آمدن مشکل خاصی استفاده کرد.
مقایسه قیمت و شرایط فروش:
با توجه به اینکه هر دو محصول ساخت کشور ایتالیا و از قطعات بسیار با کیفیت و توانایی بالای برخوردار هستند و کارای و عملکرد هر دو دستگاه در انجام کارهای زیبایی، جوانسازی و لیفت بر روی پوست هر دو محصول مشابه می‌باشد اما محصول پلاسنتیلا با قیمتی تقریبا یک پنجم قیمت پلکسر در بازار عرضه شده است و جهت ایجاد رضایتمندی مشتری امکان خرید اقساطی نیز برای محصول در نظر گرفته شده است.
قیمت:32 میلیون تومان
تلفن تماس:09226036519
پلاسنتیلا، پلاسماجت بی رغیب
 قابل استفاده در کلینیک‌های و سالن های زیبایی
 هندپیس پر توان پلاسماجت ویژه لیفت پلک، بلفاروپلاسی، رفع پف زیر چشم و کوچک کردن بینی‌های گوشتی
 هندپیس ویژه لیفت و ازون تراپی
 دو سال گارانتی تعویض و ده سال خدمات پس از فروش
 قیمت 32 میلیون تومان
 ساخت ایتالیا
آگهی دهنده
حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1055329
بازدید : 426
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com