انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پرچم تشریفات

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 2 آبان 1401
پرچم تشریفات:
پرچم های تشریفات در ابعاد 90×150 سانتی متر جهت استفاده در اتاق مدیران، کارمندان، سالن های کنفرانس، نمایشگاه ها و … می باشند.این محصول می تواند بنا به خواست مشتری محترم از پارچه های جیر و ساتن در دو نوع تک ریشه و ریشه دوزی دوبل با انواع چاپ های سیلک ، دیجیتال ، پفکی ،لیزری و گلدوزی تولید گردد.تولید پرچم تشریفات با بالاترین کیفیت و خرید پرچم تشریفات با کمترین قیمت و سفارش پرچم تشریفات به صورت آنلاین به مشتریان عرضه می گردد.
خرید پرچم
شما در فروشگاه دیجی فلگ تمامی نیاز های مورد نیاز خود را جهت خرید پرچم و خرید هرگونه المان های تشریفات را انجام دهید.فروشگاه دیجی فلگ در تمامی مدت زمان می تواند تمامی نیاز های شما را در مورد خرید پرچم برطرف نمائید.خرید پرچم شما در هر ابعاد و اندازه ای با بالاترین کیفیت و به صورت غیر حضوری و حضوری تحویل شما نمائید.

پرچم تشریفات
خرید پرچم تشریفات از تعداد تک تا تعداد بالا امکان پذیر می باشد.پرچم تشریفات در چندین نوع چاپ و بر روی چند نمونه پارچه انجام و به فروش می رسد. از چاپ های مورد استفاده در پرچم تشریفات می توان به پرچم تشریفات با چاپ دیجیتال و چاپ پرچم با چاپ سیلک و پرچم تشریفات گلدوزی نام برد.پرچم تشریفات بر روی انواع پارچه های تولید می گردد ولی در بیشتر پرچم تشریفات پارچه به کار رفته در آن پارچه براق و پارچه مات می باشد.
آگهی دهنده
دیجی فلگ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1055387
بازدید : 239
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
دیجی فلگ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com