انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کلید بالابر ساختمانی - کلید بالابر پیام

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 26 دي 1402
کلید بالابر ساختمانی - کلید بالابر پیام اصفهان
کلید بالابر ساختمانی برند پیام اصفهان- پوسته آلومینیم
امکان ارسال بار به سراسر نقاط کشور وجود دارد.

بالابر ساختمانی یک ماشین قدرتمند برای جابجایی مصالح ساختمان سازی است. این ابزار با استفاده از باز و بسته شدن سیم بکسل بر محور یک قرقره فولادین قابلیت جابجایی عمودی مصالح سنگین وزن عمرانی را دارد. هر دستگاه بالابر ساختمانی متکی بر قدرت موتور الکتریکی توانایی جابجایی وزن سنگین مصالح در ارتفاع میان طبقات را دارد. موتور الکتریکی نصب شده بر هر بالابر ساختمانی یک موتور قدرتمند در ابعاد صنعتی است. برای کنترل حرکت این موتور از کلیدهای مخصوصی استفاده می شود. کلیدهایی که مسیر اتصالات ساده ای دارند و می توانند نحوه حرکت چپگرد و راستگرد در عملکرد نهایی هر دستگاه بالابر ساختمانی را تامین نمایند. در این میان هر اندازه کلید بالابر از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار باشد، قطعا قابلیت کنترل مؤثرتری بر عملکرد نهایی بالابر ساختمانی دارد. کلید بالابر ساختمانی پیام با پوسته آلومینیومی محصول خوش ساخت صنایع داخلی است که از قابلیت رده بالا و کاملاً حرفه ای برای کنترل پیوسته و امن هر دستگاه بالابر ساختمانی برخوردار است.
قاعده طراحی کلید بالابر ساختمانی پیام
کلید بالابر ساختمانی پیام، یک مدل تخصصی برای نصب شدن در میانه سیستم برق رسانی بالابرهای ساختمانی است. این کلید به مانند محصولات مشابه برای وصل کردن و به کار انداختن موتور الکتریکی در یک بالابر ساختمانی طراحی شده است. قاعده طراحی کلید بالابر ساختمانی پیام برای ایجاد حرکت چپگرد و راستگرد موتور بالابر می باشد. البته این کلیدها به شکلی طراحی شده اند تا بتوانیم در ساده ترین روش ممکن با اتصالاتی سریع و امن، مدار قدرت راه اندازی چپگرد و راستگرد یک موتور تک فاز در بالابر ساختمانی را برقرار کنیم.
برای راه انداختن موتورهای الکتریکی در انواع بالابرهای ساختمانی باید از اتصال برق شبکه سراسری در سطح ولتاژ 220 ولت شهری و یا 380 ولت سه فاز صنعتی استفاده کنیم. در بالابر ساختمانی های کوچک از موتورهای تکفاز استفاده شده است. لذا می توانیم با حضور یک خط برق 220 ولت شهری این بالابرهای ساده اما متداول و ارزان قیمت را راه بیندازیم.
اسلوب کارکرد هر بالابر ساختمانی در حرکت چپگرد و یا راستگرد موتورهای الکتریکی تعریف شده است. وقتی موتور در جهت های چپگرد و یا راستگرد کار می کند، می توانیم قابلیت حمل رو به سمت بالا و یا رو به سمت پایین در جابجایی عمودی مصالح را تامین نماییم. لذا در تعریف اتصالات الکتریکی هر بالابر ساختمانی عملاً در تلاش برای ایجاد یک مدار فرمان و قدرت برای حرکت چپگرد و یا راستگرد موتور هستیم.
آگهی دهنده
ارژنگ ذوقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج، مهرشهر، فاز 4، بلوار گلها، نبش خیابان 413 غربی، پلاک 30 تجاری دفتر مرکزی شرکت نیکا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1056474
بازدید : 219
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
ارژنگ ذوقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج، مهرشهر، فاز 4، بلوار گلها، نبش خیابان 413 غربی، پلاک 30 تجاری دفتر مرکزی شرکت نیکا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com